بانوی پیر دبه کرد؛ رونالدو گفت پول نمی‌خواهم!
بانوی پیر دبه کرد؛ رونالدو گفت پول نمی‌خواهم!

ورزش‌سه نوشت: دعوای حقوقی کریستیانو رونالدو با یوونتوس بر سر ۱۹.۵ میلیون یورو دستمزد منجمد، قرار است تا سال آینده ادامه داشته باشد. رونالدو در ماه ژوئن باشگاه یوونتوس را به دلیل دستمزدهای پرداخت‌نشده‌اش در زمان همه‌گیری کووید-۱۹ به دادگاه کشاند و این پرونده ۶ ماه به طول انجامید. طرفین شکایت روز چهارشنبه برای ارائه سخنان […]

- بانوی پیر دبه کرد؛ رونالدو گفت پول نمی‌خواهم!

ورزش‌سه نوشت: دعوای حقوقی کریستیانو رونالدو با یوونتوس بر سر ۱۹.۵ میلیون یورو دستمزد منجمد، قرار است تا سال آینده ادامه داشته باشد.

رونالدو در ماه ژوئن باشگاه یوونتوس را به دلیل دستمزدهای پرداخت‌نشده‌اش در زمان همه‌گیری کووید-۱۹ به دادگاه کشاند و این پرونده ۶ ماه به طول انجامید. طرفین شکایت روز چهارشنبه برای ارائه سخنان پایانی خود در دادگاه حاضر شدند.

در حالی که انتظار می‌رود دادگاه در آوریل سال آینده رای خود را صادر کند، ممکن است یک جلسه دیگر در ماه آینده برگزار شود. اختلاف رونالدو و یوونتوس در مورد دستمزدهای معوقی است که بازیکنان یووه در طول همه‌گیری کووید ۱۹ با آن موافقت کرده بودند.

رونالدو مدعی است که باشگاه تورینی مبلغ قابل توجهی به او بدهکار است. در همین رابطه روزنامه گاتزتا دلو اسپورت گزارش داده این باشگاه اصرار دارد که ستاره پرتغالی هنگام جدایی از باشگاه در آگوست ۲۰۲۱، از دریافت این دستمزد صرف‌نظر کرده و به همین دلیل هم قصد ندارند پولی به او بدهد.

رونالدو در سال ۲۰۱۸ از رئال مادرید به یوونتوس پیوست و در ۱۳۴ بازی در تمامی رقابت‌ها ۱۰۱ گل به ثمر رساند. او قبل از انتقال به منچستریونایتد، دو قهرمانی در سری A و سوپرکاپ ایتالیا و یک قهرمانی در کوپا ایتالیا را تجربه کرد.

منبع: اطلاعات انلاین