به گزارش زیرنویس به نقل از المیادین، مقاومت اسلامی عراق اعلام کرد که مجاهدین ما مکانی را در أم الرشراش «ایلات» در جنوب رژیم صهیونیستی با سلاح‌های مناسب هدف قرار دادند. اشاره بیشتری به مکان هدف قرار گرفته در ایلات از سوی نیروهای مقاومت عراق نشده است. پیش از این نیز، انصارالله یمن اهدافی را […]

به گزارش زیرنویس به نقل از المیادین، مقاومت اسلامی عراق اعلام کرد که مجاهدین ما مکانی را در أم الرشراش «ایلات» در جنوب رژیم صهیونیستی با سلاح‌های مناسب هدف قرار دادند.

اشاره بیشتری به مکان هدف قرار گرفته در ایلات از سوی نیروهای مقاومت عراق نشده است.

پیش از این نیز، انصارالله یمن اهدافی را از طریق حملات موشکی و پهپادی در بندر ایلات هدف قرار داده بود.

مقاومت اسلامی عراق تا کنون در حمایت از غزه و مردم فلسطین عملیات‌های خود را انجام داده است. عمده این عملیات‌ها علیه نیروهای آمریکایی و متحدان اسرائیل در عراق و سوریه بوده است. ورود مقاومت اسلامی عراق به اهدافی در رژیم صهیونیستی نشان دهنده آغاز دور جدیدی از عملیات‌های این گروه مقاومتی علیه اشغالگران در حمایت از مردم غزه است.

هفته گذشته نیز، مقاومت اسلامی عراق از حمله پهپادی به مواضع اشغالگران آمریکایی در استان حسکه سوریه خبر داد. بر اساس بیانیه مقاومت عراق، پایگاه تروریست‌های آمریکایی در منطقه مالکیه واقع در استان حسکه سوریه هدف حمله پهپادی مقاومت عراق قرار گرفت. این پایگاه نظامی آمریکا در نزدیکی مرز سه کشور عراق، سوریه و ترکیه در استان حسکه واقع شده و بر اثر حمله پهپادی، انفجارهایی در آن روی داد و صدای آن در سراسر منطقه شنیده شد.

لازم به ذکر است که طی دو ماه گذشته گروه‌های مقاومت عراقی که در واکنش به حمله‌های رژیم صهیونیستی به نوار غزه و بمباران مناطق مسکونی و کشتار غیرنظامیان فلسطینی برای مداخله مستقیم در تقابل با صهیونیست‌ها و در حمایت از مقاومت فلسطین اعلام آمادگی کرده بودند، رسماً به نبرد طوفان الاقصی پیوسته‌اند و طی چند هفته اخیر بارها مواضع نیروهای آمریکایی در پایگاه الحریر در شمال عراق و پایگاه عین الاسد در غرب این کشور را هدف حمله‌های پهپادی و راکتی قرار داده‌اند. مقاومت عراق همچنین از چند هفته پیش پایگاه‌های اشغالگران آمریکایی را در سوریه نیز هدف قرار می‌دهد. پایگاه التنف در شرق سوریه و پایگاه آمریکایی در میدان گازی کونیکو در شمال شرق سوریه از جمله مقرهایی است که طی این هفته‌ها از سوی مقاومت عراق هدف حمله پهپادی یا راکتی قرار گرفته است.

چهارشنبه گذشته خبرنگار شبکه فاکس نیوز اعلام کرده بود که پس از حملات اخیر به پایگاه‌های آمریکا در میدان نفتی «العمر» و میدان گازی «کونیکو» در شرق سوریه، تعداد حملات به نیروهای آمریکایی در سوریه و عراق از ۱۷ اکتبر به ۱۰۰ مورد رسیده است.

منبع: مـهر