زیرنویس، گروه استان‌ها: حجت الاسلام ابراهیم رئیسی در دومین روز از سفر استانی خود به گلستان، به مراوه تپه عزیمت کرد. اخبار مربوط به دومین روز سفر رئیس جمهور به گلستان را در زیر بخوانید. رئیس جمهور گلستان را ترک کرد دستگاه توموتراپی در گرگان راه‌اندازی شد دستگاه جدید توموتراپی با حضور حسین فرشیدی معاون […]

زیرنویس، گروه استان‌ها: حجت الاسلام ابراهیم رئیسی در دومین روز از سفر استانی خود به گلستان، به مراوه تپه عزیمت کرد.


اخبار مربوط به دومین روز سفر رئیس جمهور به گلستان را در زیر بخوانید.


رئیس جمهور گلستان را ترک کرد

رییس جمهور گلستان را ترک کرد


دستگاه توموتراپی در گرگان راه‌اندازی شد

دستگاه جدید توموتراپی با حضور حسین فرشیدی معاون بهداشتی وزارت، سعید گل فیروزی رئیس دانشگاه و جمعی از معاونین دانشگاه با اعتباری بالغ بر ۲۷۰ میلیارد تومان در مرکز آموزشی درمانی ۵ آذر گرگان افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

این دستگاه پیشرفته که برای بیماران سرطانی و صعب العلاج به بهره‌برداری رسیده است می‌تواند کمک بزرگی در جهت ارائه خدمت به بیماران استان کند.


افتتاح ۲ پروژه سلامت محور در علی آباد کتول

۲ پروژه سلامت محور در  علی آباد کتول افتتاح شد


مجتمع ۲۵۰۰ رأسی گاو شیری کشت و صنعت میانکاله افتتاح شد

مجتمع ۲۵۰۰ رأسی گاو شیری کشت و صنعت میانکاله افتتاح شد


رونق اقتصادی با رفع ناترازی برق درغرب گلستان امکان پذیر است

رونق اقتصادی با رفع ناترازی برق درغرب گلستان امکان پذیر است

احسان خاندوزی، ظهر جمعه در حاشیه بازدید از ساحل بندرگز اظهار کرد: با استفاده از ظرفیت تجهیزات املاک تملیکی، زمینه تداوم و تکمیل لایروبی ساحل بندرگز ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه مردم منطقه بندر گز باید طعم شیرین احیای خلیج گرگان را احساس کنند، افزود: این امر با لایروبی ساحل خزر امکان پذیر است.

وزیر اقتصاد و امور دارایی گفت: مجموعه دولت تلاش دارد منطقه ناترازی برق غرب گلستان را برطرف کند تا رونق اقتصادی صورت گیرد.

افتتاح متمرکز چند طرح عمرانی و اقتصادی به همراه نشست با نخبگان و اقشار تأثیرگذار شهرستان بندرگز از جمله برنامه‌های دیگر وزیر اقتصاد و دارایی در دومین روز سفر هیأت دولت به استان گلستان است.


هیچ رئیس جمهوری تا کنون به مراوتپه سفر نکرده بود

هیچ رییس جمهوری تا کنون به مراوتپه سفر نکرده بود

آخوند ناصر قزل روز جمعه در دیدار با رئیس جمهور اظهار کرد: از ابتدای انقلاب تا کنون هیچ رئیس‌جمهوری به شهرستان مراوتپه سفر نکرده بود، رئیسی اولین رئیس جمهوری است که به این شهرستان سفر کرد.

وی افزود: حضور رئیس جمهور در شهرستان مرزی و محروم مراوه تپه برای بررسی کمبودها و رفع مشکلات، بسیار دلنشین و مورد توجه است.

امام جمعه اهل سنت مراوه تپه با بیان اینکه در منطقه مرزی این شهرستان طی ۴۴ سال انقلاب اسلامی ثمرات بی‌شمار به دست مده است، گفت: مردم این شهرستان امیدوارند مشکلات با دستور رئیس جمهور انقلابی برطرف شود.


بازدید هوایی رئیس جمهور از سد چایلی

بازدید هوایی رییس جمهور از سد چایلی


دستگاه «ام آر ای» و بخش «آی سی یو» در علی آبادکتول افتتاح شد

دستگاه «ام آر ای» و بخش «آی سی یو» در علی آبادکتول افتتاح شد


دیدار رئیس جمهور با کادر درمانی بیمارستان علوی مراوه تپه

رییس جمهور با کادر درمانی بیمارستان علوی مراوه تپه دیدار کرد

سید ابراهیم رئیسی پس از دیدار با مردم و سخنرانی در مصلی شهر مراوه تپه، با حضور در بیمارستان علوی مراوه تپه با کارکنان و پرسنل بیمارستان دیدار و گفتگو کرد.

در این بازدید رضایی راد، رئیس بیمارستان علوی در خصوص راهکار تقویت بیمارستان در خدمت رسانی به مردم ولایتمدار مراوه تپه سخنانی بیان کرد و در ادامه مواردی چون مشکلات پرستاران در خصوص تعرفه پرستاری و فوق العاده مرزی مطرح شد.

رئیسی ضمن خسته نباشید و خدا قوت به کادر درمان بیمارستان علوی که در شهر مرزی مراوه تپه مشغول انجام خدمت به مردم هستند قدردانی کرده و قول مساعد داد مشکلات کادر درمان با جدیت پیگیری خواهد شد.


رئیس جمهور: رفع مشکلات اقتصادی و رفاه مردم در دستور کار دولت سیزدهم است

رفع مشکلات اقتصادی و رفاه مردم در دستور کار دولت سیزدهم است

آیت الله سید ابراهیم رئیسی ظهر جمعه در دیدار با مردم مراوه تپه اظهار کرد: اخلاق و منش مردم این خطه زبانزد است. این اخلاق کریمانه بسیار قابل تقدیر و پایه‌ی روابط انسانی است. داشتن اخلاق نیکو از خصلت‌های پیامبر اکرم است.

وی با اشاره به روابط بین اقوام، افزود: هویت این مردم چه به لحاظ مادی و چه معنوی همواره باید حفظ شود و فرهنگ اصیل به قوت خود باقی بماند.

رئیس جمهور گفت: فرهنگ اصلی ترین موضوع است که امروز باید مورد توجه همگان قرار گیرد. توجه داشتن به فرهنگ و انتقال آن به جوانان آنها را از آسیب‌های اجتماعی، اخلاقی و فراز و فرودها حفظ می‌کند.

متن کامل را اینجا بخوانید.


دیدار رئیس جمهور با مردم مراوه تپه


بهره برداری ۱۲۰۰ کیلومتر راه روستایی در کشور

بهره برداری ۱۲۰۰ کیلومتر راه روستایی در کشور

مهرداد بذرپاش صبح جمعه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه یکی از دسترسی‌های ترانزیتی گلستان، شاهراه‌های شمالی و جنوبی است اظهار کرد: دولت عزم خود را برای تقویت زیرساخت‌های این بخش جزم کرده تا به پیشرفت و توسعه این استان کمک کند.

وی با اشاره به اینکه در روز گذشته ۸۵ کیلومتر راه‌های اصلی و ۴۵ کیلومتر راه‌های روستایی گلستان به بهره‌برداری رسید، افزود: مجموع ارزش ریالی پروژه‌های راه‌های اصلی گلستان ۴۵ هزار میلیارد ریال بود.

وزیر راه و شهرسازی گفت: از ابتدای امسال تا کنون هزار و ۲۰۰ کیلومتر راه روستایی جدید در کشور به بهره برداری رسید.

متن کامل را اینجا بخوانید.


صحبت‌های مردم شهرستان مراوه تپه با رئیس جمهور

فیلمی از صحبت‌های مردم مراوه تپه با رئیس جمهور را اینجا ببینید.


رئیس جمهور: بهره‌برداری از شبکه فیبر نوری در گلستان توزیع عادلانه فرصت‌ها است

بهره‌برداری از شبکه فیبر نوری در گلستان توزیع عادلانه فرصت‌ها است

آیت الله سید ابراهیم رئیسی صبح جمعه در آئین افتتاح پروژه بزرگ فیبر نوری در استان گلستان اظهار کرد: امروز همه بخش‌های زندگی متأثر از اینترنت و فناوری‌های ارتباطاتی است.

وی با اشاره به اینکه بهره‌برداری از شبکه سراسری فیبر نوری در سراسر گلستان گامی مهم در توزیع عادلانه فرصت‌ها است، افزود: امیدوارم هر چه سریع‌تر سراسر کشور از زیرساخت فیبر نوری بهره‌مند شود.

رئیس جمهورگفت: گلایه کندی اینترنت را به وزیر ارتباطات چندین بار گفتم که شبکه فیبرنوری می‌تواند این کندی را برطرف کند.

متن کامل را اینجا بخوانید.


طرح بزرگ فیبر نوری استان گلستان افتتاح شد

طرح بزرگ فیبر نوری استان گلستان افتتاح شد

با حضور رئیسی طرح بزرگ فیبر نوری در استان گلستان افتتاح شد.

با افتتاح و بهره‌برداری از پروژه بزرگ فیبر نوری استان گلستان، تمام ۳۷ شهر استان تحت پوشش فناوری اینترنت پرسرعت قرار گرفتند.

گلستان نخستین استانی است که همه شهرهای آن زیرپوشش فیبر نوری قرار گرفته و سرعت اینترنت آن تا ۹۵۰ مگابیت بر ثانیه رسیده است.

منبع: مـهر