به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، موسیالا از زمان حضورش در بایرن مونیخ توانسته به ستاره این تیم تبدیل شود و خیلی زود نامش را در میان بزرگان فوتبال اروپا مطرح کند.  این بازیکن که امسال پس از جود بلینگام در جایگاه دوم رده‌بندی جایزه کوپا که به بهترین بازیکن زیر ۲۱ سال اهدا می‌شود […]

- نظرجالب ستاره آلمانی درباره قهرمان این فصل لیگ قهرمانان

به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، موسیالا از زمان حضورش در بایرن مونیخ توانسته به ستاره این تیم تبدیل شود و خیلی زود نامش را در میان بزرگان فوتبال اروپا مطرح کند. 

این بازیکن که امسال پس از جود بلینگام در جایگاه دوم رده‌بندی جایزه کوپا که به بهترین بازیکن زیر ۲۱ سال اهدا می‌شود قرار گرفت، مورد توجه بسیاری از باشگاه‌های بزرگ اروپایی قرار گرفته، اما بایرن به هیچ وجه حاضر نیست او را از دست بدهد. 

این ستاره آلمانی رویا‌های بلندپروازانه‌ای دارد و امیدوار است که بتواند با پیراهن بایرن مونیخ به تمامی افتخارات و قهرمانی‌های ممکن دست پیدا کند و شاید پس از آن به فکر جدایی از این باشگاه باشد. 

موسیالا در گفتگو با ماکسیمیلین کوخ، یکی از خبرنگاران آلمانی، در پاسخ به این سوال که از نظر او امسال چه تیم‌هایی شانس قهرمانی در لیگ قهرمانان را دارند پاسخ داد: «رئال مادرید و منچسترسیتی. اما آرسنال هم تحت هدایت میکل آرتتا فوتبال بسیار خوب و روانی را ارائه می‌دهد.»

این در حالی است که بایرن مونیخ هم با ارائه بازی‌‎های خوب توانست صعود مقتدرانه‌ای به مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان داشته باشد و بسیاری این تیم را هم در بین مدعیان قهرمانی این فصل می‌دانند. 

انتهای پیام/

منبع: ایسـنا