به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، براساس رأی دادگاه CAS، فسخ قرارداد کاوه رضایی با تراکتور براساس بند‌های موجود در قرارداد این بازیکن و توافق‌نامه امضا شده بین طرفین قانونی بوده است و به این ترتیب مهاجم فصل گذشته تراکتور اکنون می‌تواند بابت دریافت مطالبات خود از این باشگاه تبریزی اقدام کند. ▫️کاوه رضایی […]

- تراکتور باید طلب کاوه رضایی را پرداخت کند

به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، براساس رأی دادگاه CAS، فسخ قرارداد کاوه رضایی با تراکتور براساس بند‌های موجود در قرارداد این بازیکن و توافق‌نامه امضا شده بین طرفین قانونی بوده است و به این ترتیب مهاجم فصل گذشته تراکتور اکنون می‌تواند بابت دریافت مطالبات خود از این باشگاه تبریزی اقدام کند.

▫️کاوه رضایی که قرارداد ۱۸ میلیاردی با تراکتور داشت، بابت نیم‌فصل حضور در این تیم قرار بود مبلغ ۹ میلیارد تومان از این باشگاه دریافت کند که تا لحظه فسخ قرارداد مبلغ پنج میلیارد و ۴۰۰ میلیارد تومان از تراکتور دریافتی داشته است. 

 بر همین اساس این بازیکن احتمالاً بابت طلب سه میلیارد و ۶۰۰ میلیونی خود از باشگاه تراکتور شکایت خواهد کرد و با توجه به رأی دادگاه CAS، باشگاه تبریزی موظف به پرداخت مطالبات او خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: ایسـنا