واکنش برانکو به مخالفت صریح سیدجلال درباره یک پنالتی حساس/ نمی‌فهمم کیروش چه می‌گوید!
واکنش برانکو به مخالفت صریح سیدجلال درباره یک پنالتی حساس/ نمی‌فهمم کیروش چه می‌گوید!

تقابل برانکو ایوانکوویچ سرمربی اسبق پرسپولیس و کارلوس کیروش سکاندار سابق تیم ملی فوتبال کشورمان از زمستان سال ۹۶ علنی شد.

اگرچه کارلوس کیروش هنگامی که می‌خواست هدایت تیم ملی ایران را برای نخستین مرتبه بر عهده بگیرد، با برانکو ایوانکوویچ تماس گرفت و با او مشورت کرد اما پس از حضور همزمان آن‌ها در ایران شاهد یک تقابل همه‌جانبه میان این دو مربی بودیم. در همین رابطه برانکو ایوانکوویچ روز دوم دی ماه سال ۱۳۹۶ طی مصاحبه‌ای با انتقاد از سبک رفتاری کارلوس کیروش گفت: من بالاترین مدرک مربیگری را دارم اما از کار کیروش سر در نمی‌آورم! من در فیسبوک علیه کسی مطلب نمی‌نویسم. من هیچ مشکلی با تیم ملی ایران ندارم و همواره بازیکنانم را در اختیار این تیم گذاشتم و….

این مصاحبه زمانی انجام شد که پرسپولیس به واسطه شکست مقابل صنعت نفت آبادان از گردونه جام حذفی کنار رفته بود و سیدجلال حسینی کاپیتان آن زمان سرخ‌پوشان که حالا یکی از مربیان این تیم محسوب می‌شود، در جریان آن مسابقه با صراحت به برانکو گفت با توجه به حساسیت کار حاضر نیست پنالتی بزند! سرمربی وقت پرسپولیس این مسئله را تایید کرد و در توجیه آن گفت جلال حسینی آمادگی لازم برای زدن ضربه پنالتی را نداشت و این مسئله را با ما در میان گذاشت. اتفاقا به نظر من هیچ ایرادی هم وجود ندارد چون یادمان نرفته که در فینال جام جهانی ۱۹۹۰ ایتالیا وقتی آلمان صاحب ضربه پنالتی شد، لوتار ماتیوس پشت توپ قرار نگرفت و به جای او آندریاس برمه ضربه را زد و دروازه آرژانتین را باز کرد.

زیرنویس‌گردی| واکنش برانکو به مخالفت صریح سیدجلال درباره یک پنالتی حساس/ نمی‌فهمم کیروش چه می‌گوید!

منبع: خبـر ورزشی