به گزارش زیرنویس، سرهنگ  حمیدرضا بهاروند فرمانده ‌انتظامی مسجد سلیمان اظهار کرد: در پی تماس تلفنی یکی از شهروندان مبنی بر حلق آویزی در قبرستان شهرستان مسجد سلیمان بلافاصله ماموران با اعلام فوریت موضوع به محل حادثه اعزام شدند. وی افزود: ماموران به محض مشاهده ضمن تماس با اورژانس به مصدوم در حال احتضار کمک […]

به گزارش زیرنویس، سرهنگ  حمیدرضا بهاروند فرمانده ‌انتظامی مسجد سلیمان اظهار کرد: در پی تماس تلفنی یکی از شهروندان مبنی بر حلق آویزی در قبرستان شهرستان مسجد سلیمان بلافاصله ماموران با اعلام فوریت موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: ماموران به محض مشاهده ضمن تماس با اورژانس به مصدوم در حال احتضار کمک کرده و طناب را از دور گردن او  که به اسکلت فلزی یک سایبان آویزان شده بود رها‌سازی کرده و با باز کردن راه نفس مشار الیه فرد را به روی زمین انتقال و تا حضور عوامل اورژانس نسبت به انجام کمک‌های اولیه و تنفس مصنوعی تلاش کردند.

فرمانده ‌انتظامی مسجد سلیمان گفت: با حضور کازیرنویسن اورژانس عملیات احیاء به صورت تخصصی و تکمیلی اجرا و فرد جوان سریعا به بیمارستان انتقال داده شد.

وی با بیان این نکته که با اقدام به موقع اکیپ گشت خودرویی کلانتری ۱۱ این جوان ۳۰ ساله از مرگ حتمی نجات یافت تصریح کرد: کازیرنویسن انتظامی با تمامی توان خود تلاش می کنند تا از جان و مال شهروندان محافظت کرده و از هیچ اقدامی در این خصوص دریغ نمی‌کنند.

منبع خبر: رکنـا