به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، بر اساس اعلام سازمان جهانی پاراوالیبال تیم ملی والیبال نشسته مردان ایران تا پایان سال میلادی جاری، همچنان درصدر جدول رده‌بندی جهان قرار دارد. تیم ملی کشورمان در این فهرست با ۵۵۰۰ امتیاز همچنان صدرنشین است. تیم‌های برزیل با ۴۳۳۰ و مصر با ۴۳۰۶ امتیاز در جایگاه […]

- ادامه صدرنشینی والیبال نشسته ایران در آخرین رنکینگ جهانی سال ۲۰۲۳

به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، بر اساس اعلام سازمان جهانی پاراوالیبال تیم ملی والیبال نشسته مردان ایران تا پایان سال میلادی جاری، همچنان درصدر جدول رده‌بندی جهان قرار دارد.

تیم ملی کشورمان در این فهرست با ۵۵۰۰ امتیاز همچنان صدرنشین است. تیم‌های برزیل با ۴۳۳۰ و مصر با ۴۳۰۶ امتیاز در جایگاه دوم وسوم این رده‌بندی قرار دارند.

تیم ملی مردان ایران در سال ۲۰۲۳ میلادی موفق به کسب دو عنوان قهرمانی در رقابت‌های قاره‌ای آسیا، اقیانوسیه و همچنین در بازی‌های پاراآسیایی هانگژو شده است. 

مردان ملی‌پوش کشورمان همچنین با کسب عنوان قهرمانی از مسابقات جهانی بوسنی ۲۰۲۲، سهمیه مستقیم بازی‌های پارالمپیک پاریس ۲۰۲۴ را نیز به دست آورده بودند.

 در بخش بانوان نیز، تیم ایران با ۱۰۹۳ امتیاز در جایگاه سیزدهم قرار دارد. تیم‌های کانادا با ۴۵۶۳، برزیل با ۴۳۸۰ و آمریکا نیز با ۴۲۱۵ امتیاز به ترتیب در رده‌های آول، دوم و سوم قرار دارند.

تیم ملی بانوان ایران در چهارمین دوره بازی‌های پاراآسیایی موفق به کسب عنوان نایب قهرمانی شد.

انتهای پیام/

منبع: ایسـنا