بررسی ماجرای جعل امضا در استقلال در مناظره برنامه فوتبال برتر
بررسی ماجرای جعل امضا در استقلال در مناظره برنامه فوتبال برتر

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال و معاون حقوقی این باشگاه درباره ماجرای جعل امضا با یکدیگر مناظره کردند.

 

علیرضا خانی عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال شنبه شب در برنامه فوتبال برتر در مناظره با محمدرضا بختیاری درباره شکایتش از مدیرعامل و عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال با اشاره به جعل امضا و اثر انگشت خود در سند مورد اختلاف باشگاه گفت: ۲۲ سال سابقه کاری در حوزه مالی دارم و به مقررات و قوانین واقف بوده و می‌دانم بسیاری از مسائل باید در باشگاه حل و فصل شود و به دنبال رسانه‌ای کردن این موضوع هم نبودم. اما اتفاقاتی رخ داده که باید در نهادهای قضایی بررسی شود تا شفاف‌سازی صورت گیرد.

او افزود: وقتی قراردادی در هیئت مدیره مطرح شده و به تایید نرسیده، چطور می‌توان آن را به رسمیت شناخت. همان روز هم اعلام کردم قرارداد مربوطه خلاف قوانین است اما بعد از مدتی دیدم قرارداد امضا شده و مشخصات من روی آن است. به همین دلیل حق قانونی خود می‌دانم شکایتی را مطرح و آن پیگیری کنم.

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال ادامه داد: اتفاق دیگری که رخ داد این است که بعد از شکایت من صورت جلسه‌ای به تاریخ ۲۷ تیرماه تنظیم شد که در آن من را به عنوان فردی غایب اعلام کرده و مواردی ذکر شده که چگونه می‌توان قراردادها را امضا کرد. اما همه صورت جلسات ما به ترتیب و شماره‌دار است و این سند جدید تاریخ هم ندارد . به هر حال این موضوع به صورت قضایی در حال بررسی است و منتظر هستیم تا شفاف سازی صورت گیرد.

محمدرضا بختیاری معاون حقوقی باشگاه استقلال با تاکید بر اینکه در قرارداد مورد بحث تخلفی صورت نگرفته و همه موارد طبق روال قانونی بوده است گفت: به دوستان توصیه می‌کنم مکلف به رعایت اصل محرمانگی و صداقت در رفتار باشند چراکه نباید مسائل داخلی را در رسانه مطرح کنند.

وی ادامه داد: نکته مهم دیگر اینکه موردی به اثبات نرسیده اما تاکید می‌کنم تمام مراحل قرارداد مورد اختلاف به صورت قانونی طی شده است. صورت جلسه‌ای به امضا رسیده که در آن به یکی از اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل تفویض اختیار شده و همه موارد طبق روال قانونی انجام شده است.

معاون حقوقی باشگاه استقلال با اشاره به اینکه در مرحله تحقیق از علیرضا خانی عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال درخواست شد اگر سندی مبنی بر جعل دارد را ارائه کند اما چنین نشد، گفت: امضا و اثر انگشت خانی در سند مورد بحث وجود ندارد اما به دلیل حفظ منافع باشگاه استقلال در حال حاضر امکان ارائه اطلاعات بیشتر وجود ندارد.

باشگاه خبرنگاران