برد بالانشینان شرق و غرب لس آنجلس لیکرز با درخشش لبران جیمز/ دنور به رده دوم کنفرانس غرب صعود کرد
برد بالانشینان شرق و غرب لس آنجلس لیکرز با درخشش لبران جیمز/ دنور به رده دوم کنفرانس غرب صعود کرد

در ادامه رقابتهای دور گروهی بسکتبال ان بی ای بامداد امروز بوستون سلتیکس صدرنشین کنفرانس شرق۱۴۵- ۱۰۸  لس آنجلس کلیپرز را مغلوب کرد و بیست و دومین برد فصل خود را کسب کرد . در این دیدار جیسون تاتوم فوروارد سرشناس بوستون با کسب ۳۰ امتیاز نقش  بسزایی در برد تیمش داشت . در دیگر […]

- برد بالانشینان شرق و غرب لس آنجلس لیکرز با درخشش لبران جیمز/ دنور به رده دوم کنفرانس غرب صعود کرد

در ادامه رقابتهای دور گروهی بسکتبال ان بی ای بامداد امروز بوستون سلتیکس صدرنشین کنفرانس شرق۱۴۵- ۱۰۸  لس آنجلس کلیپرز را مغلوب کرد و بیست و دومین برد فصل خود را کسب کرد . در این دیدار جیسون تاتوم فوروارد سرشناس بوستون با کسب ۳۰ امتیاز نقش  بسزایی در برد تیمش داشت .

در دیگر یدار مهم امروز دنور ناگتس ۱۰۲-۹۵ شارلوت هورنتس را شکست داد و به رده دوم جدول رده بندی کنفرانس غرب صعود کرد . در این بازی  مایکل پورتر از دنور با کسب ۲۲ امتیاز ستاره میدان بود.

مینه سوتا تیمبرولوز صدرنشین کنفرانس غرب با غلبه ۱۱۰-۹۸ بر ساکرامنتو کینگز به بیست و دومین برد فصل خود دست یافت .آنتونی ادواردز گارد مینه سوتا با کسب ۳۴ امتیاز ،پنج ریباند و ده پاس منجر به امتیاز به عنوان بهترین بازیکن میدان انتخاب شد .

واوکلهاما ساندر ۱۲۹- ۱۲۰ نتیجه را به لس آنجلس لیکرز واگذار و به رده سوم جدول غرب سقوط کرد. در این دیدار لبران جیمز فوق ستاره لیکرز با کسب چهل امتیاز ، ۷ ریباند و هفت پاس منجر به امتیاز آورترین بازیکن این دیدار بود.

نتیجه سایر دیدارها به شرح زیر است:

نیواورلینزپلیکانز ۱۰۴ – ۱۰۶ هیوستون راکتس 

ایندیانا پیسرز۱۰۷- ۱۱۷اورلاندو مجیک 

تورنتو رپترز۱۱۹- ۱۲۶ یوتاجاز

آتلانتا هاوکس ۱۱۹ – ۱۲۵ ممفیس گریزلیز پ

بروکلین نتس ۱۲۶ -۱۱۵ دترویت

شیکاگو بولز ۹۵- ۱۰۹ کلیولند کاوالیرز 

گلدن استیت وری یرز ۱۲۶ – ۱۰۶ پورتلند تریل بلیزرز

دالاس ماوریکس ۱۴۴- ۱۱۹ سن آنتونیو اسپرز 

این رقابتها بامداد فردا با برگزاری دو دیدار ادامه پیدا می‌کند. در جدول رده بندی این رقابتها بوستون ،میلواکی و فیلادلفیا از کنفرانس شرق و مینه سوتا،دنور و اوکلهاما از کنفرانس غرب در رده های اول تا سوم قرار دارند.

 

باشگاه خبرنگاران