به گزارش زیرنویس، سرهنگ” بهزاد نوری” فرمانده یگان های حفاظت فیزیکی پلیس پیشگیری فاتب در تشریح این خبر بیان داشت: روز جاری در پی گزارش چند فقره کش رو زنی از نمایشگاه بین المللی ، پی گیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار تیمی از ماموران انتظامی زبده مستقر در نمایشگاه قرار گرفت. وی […]

به گزارش زیرنویس، سرهنگ” بهزاد نوری” فرمانده یگان های حفاظت فیزیکی پلیس پیشگیری فاتب در تشریح این خبر بیان داشت: روز جاری در پی گزارش چند فقره کش رو زنی از نمایشگاه بین المللی ، پی گیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار تیمی از ماموران انتظامی زبده مستقر در نمایشگاه قرار گرفت.

وی افزود: یکی از اتباع بلغارستانی به هویت “رومین راگکو” به ماموران انتظامی مراجعه کرده و اعلام داشت فرد سارق کیف پول دستی بنده که حاوی ۱۴ هزار و ۲۶۰ یورو، یکهزار و ۳۵۵ دلار و ۲۰۰ لوا بلغارسانی بود سرقت و سریعا از محل متواری شد.

ماموران با بررسی دوربین های مداربسته محل هایی که مورد دستبرد سارق قرار گرفته بود دریافتند، مردی با استفاده از شلوغی نمایشگاه و در غفلت غرفه داران و بازدید کنندگان اقدام به کش روی وجوه نقد اتباع بلغارستانی می کنند.

این مقام انتظامی اظهار داشت: ماموران انتظامی نمایشگاه با بدست آوردن مشخصات ظاهری متهم، تحقیقات میدانی گسترده ای را آغاز و محل های احتمالی تردد سارق را تحت نظر قرار دادند.

سرهنگ بهزاد نوری تصریح کرد: ماموران انتظامی با گشت زنی در محدوده نمایشگاه، متهم را که در حال طرح ریزی برای سرقت از توریست های بلغارستانی بود را دستگیر کردند.

سرهنگ نوری گفت: ماموران انتظامی در بازرسی از متهم اسکناس های سرقت شده کشف و در حضور امضا کنندگان تحویل شاکی گردید

این مقام انتظامی تصریح کرد: متهم پس از انتقال به کلانتری ۱۴۵ ونک در مواجهه با ادله و مستندات پلیس به چند فقره سرقت با روش کش روی از داخل نمایشگاه بین المللی بهفروش اموال مسروقه به افراد مالخر اعتراف کرد.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به گزارش سرقت های مشابه تحقیقات از متهم برای کشف دیگر جرائم احتمالی با هماهنگی مقام قضائی ادامه دارد و دستگیری همدستان متهم در دستور کار پلیس قرار گرفت.

منبع خبر: رکنـا

27 اردیبهشت 1403

یافته های جدید و مرموز فیزیکدان‌ها!

  این موضوع نویدبخش یک پیشرفت بسیار مهم در فیزیک است. کار اصلی گلوبال‌ها نگه داشتن کوارک‌ها در محل‌شان و پایدار نگه داشتن اتم‌ها است. کوارک‌ها بلوک‌های سازنده پروتون‌ها و نوترون‌ها هستند. این کارکرد باعث می‌شود که گلوبال‌ها را بخشی از نیروی هسته‌ای «قوی» محسوب کنیم که یکی از چهار نیروی اساسی همراه با گرانش، […]

26 اردیبهشت 1403

چرا چربی بازو مهم است؟

به گزارش سلام نو آنطور که ایسنا نوشته است دانشمندان یونانی در مطالعه‌ای جدید، ارتباطی بین چربی بازو و کیفیت استخوان ستون فقرات کشف کرده‌اند. این یافته‌ها می‌تواند به روشی جدید برای پیش‌بینی و پیشگیری از شکستگی‌های ستون فقرات در افراد مسن منجر شود. پوکی استخوان، بیماری شایعی که باعث ضعیف شدن و شکننده شدن […]

26 اردیبهشت 1403

جنجالی که یک «موش مُرده» در ژاپن به پا کرد!

 یک شرکت تولید نان ژاپنی به خاطر پیدا شدن بقایای موش مرده در محصولات توزیع شده خود، بسته های نان را از بازار جمع کرد و عذرخواهی کرد.      به نقل از اسوشیتیدپرس، شرکت پاسکو پس پیدا شدن بقایای موش مرده در دو بسته نان حدود ۱۰۴ هزار بسته نان سفید را از قفسه […]