پرسپولیس در حالی از ساعاتی دیگر باید در ورزشگاه آزادی به مصاف شمس آذر برود که هواداران پرسپولیس استقبال بسیار کمی از این بازی کردند و سکوهای زیادی از ورزشگاه آزادی خالی مانده است. فقط چیزی حدود ۵ هزار نفر بلیت این بازی را خریداری کردند که اصلا آمار خوبی برای پرسپولیس به حساب نمی […]

- پیغام مهم هواداران پرسپولیس به یحیی گل‌محمدی

پرسپولیس در حالی از ساعاتی دیگر باید در ورزشگاه آزادی به مصاف شمس آذر برود که هواداران پرسپولیس استقبال بسیار کمی از این بازی کردند و سکوهای زیادی از ورزشگاه آزادی خالی مانده است. فقط چیزی حدود ۵ هزار نفر بلیت این بازی را خریداری کردند که اصلا آمار خوبی برای پرسپولیس به حساب نمی آید. با این حال این حرکت هواداران پرسپولیس و عدم استقبال از تیم محبوب‌شان یک نکته مهم دارد و پیغامی برای یحیی گل‌محمدی خواهد بود.

پرسپولیسی‌ها با عدم استقبال از بازی تیمشان این پیغام را به سرمربی پرسپولیس می‌دهند که اصلا از شرایط و روند پرسپولیس راضی نیستند و نتایج هفته‌های اخیر این تیم دلیل اصلی عدم استقبال هواداران پرسپولیس است.

تا قبل از بازی امروز مقابل شمس آذر، پرسپولیس در ۹ بازی تنها یک برد داشته که اصلا نتایج خوبی محسوب نمی‌شود و هواداران پرسپولیس از این نتایج رضایت ندارند.

منبع: خبـر ورزشی