شاگردان جواد نکونام که در هفته‌های گذشته و در دیدارهای خارج از خانه با نتیجه تساوی مقابل تیم‌هایی همچون شمس آذر قزوین، ذوب آهن، فولاد خوزستان و پرسپولیس با نتیجه تساوی متوقف شده بودند در پنجمین بازی خارج از خانه نیز باز هم با تساوی متوقف شدند تا در ۵ دیدار بیرون خارج از خانه […]

- استقلال و ۳ باخت نامحسوس + یک امتیاز منفی/ صدای آژیر قرمز به آبی‌ها رسید

شاگردان جواد نکونام که در هفته‌های گذشته و در دیدارهای خارج از خانه با نتیجه تساوی مقابل تیم‌هایی همچون شمس آذر قزوین، ذوب آهن، فولاد خوزستان و پرسپولیس با نتیجه تساوی متوقف شده بودند در پنجمین بازی خارج از خانه نیز باز هم با تساوی متوقف شدند تا در ۵ دیدار بیرون خارج از خانه آخر ۱۰ امتیاز از دست بدهند و تنها یک سوم امتیازات موجود را از آن خود کنند. این نتیجه مساوی با سه باخت سه امتیازی بعلاوه یک امتیاز منفی برای استقلال است. جدا از این استقلال در ۵ دیدار اخیرش تنها توانست نساجی مازندران را شکست بدهد و در ۴ دیدار دیگر تن به تساوی داد.

این در حالی است که رقبای استقلال در جدول رده‌بندی لیگ برتر با کسب نتایجی متفاوت خود را روز به روز به این تیم نزدیک‌تر کرده‌اند.

تیم سپاهان در ۵ دیدار اخیر خود منهای بازی هفته چهاردهم ۵ پیروزی متوالی به دست آورده است تیم تراکتور در ۵ بازی ۴ برد داشته و از این حیث توانسته خودش را به بالای جدول نزدیک کند.

ناگفته نماند؛ آخرین پیروزی خارج از خانه تیم استقلال در جدول بازی‌های این فصل این تیم به دیدار پانزدهم مهرماه مقابل مس رفسنجان برمی‌گردد که استقلال با یک گل موفق شد تیم مس رفسنجان را از پیش رو بردارد.

یادآور می‌شود؛ در آن دیدار نیز استقلالی‌ها نتوانستند دروازه حریف را باز کنند بلکه میثم تیموری بازیکن تیم میزبان با گل به خودی زمینه ساز برد ۳ امتیازی خارج از خانه استقلال شد.

منبع: خبـر ورزشی