مرد جوانی با حضور در منزل پدرزن سابق خود با چاقو همسرش را کشت و خانواده او را مجروح کرد.   سرهنگ خدابخش حسن‌زاده فرمانده انتظامی ارسنجان در استان فارس اظهار داشت: در پی وقوع یک‌ فقره درگیری خانوادگی در یکی از روستاهای بخش مرکزی ارسنجان، مأموران کلانتری ۱۱ به محل اعزام شدند.   وی […]

 مرد جوانی با حضور در منزل پدرزن سابق خود با چاقو همسرش را کشت و خانواده او را مجروح کرد.

 

سرهنگ خدابخش حسن‌زاده فرمانده انتظامی ارسنجان در استان فارس اظهار داشت: در پی وقوع یک‌ فقره درگیری خانوادگی در یکی از روستاهای بخش مرکزی ارسنجان، مأموران کلانتری ۱۱ به محل اعزام شدند.

 

وی افزود: ماموران در بررسی اولیه مطلع شدند که مردی به‌دلیل اختلافات خانوادگی و پرداخت مهریه به همسر سابقش باعصبانیت به منزل پدرزن خود رفته و پس از بحث و مشاجره لفظی به‌صورت فیزیکی با همسر سابقش درگیر شده است.

 

فرمانده انتظامی ارسنجان گفت: مرد ۳۸ ساله به‌ دلیل عصبانیت، ضمن به‌ قتل رساندن همسر سابق خود با سلاح سرد، پدرزن، مادرزن و خواهرزن خود را نیز که به ترتیب ۶۵، ۶۲و ۳۸ساله بودند، مجروح کرده است.

 

سرهنگ حسن‌زاده با اشاره به اینکه مأموران‌ انتظامی در همان لحظات اولیه درگیری موفق شدند قاتل ۳۸ ساله را دستگیر کنند، بیان کرد: حال مجروحان رضایت‌بخش است.

ایران

+