استقلال تهران مقابل گل گهر سیرجان متوقف شد تا ۲ امتیاز حساس را از دست بدهد. با این مساوی داستان مساوی‌های متعدد و زیاد استقلال در خارج از خانه همچنان ادامه پیدا کرد و جواد نکونام باید فکری به حال این مسئله بکند چون آب پوشان هر چقدر در تهران تیغ‌دار نشان می‌دهند در خارج […]

- استقلال فقط در این ورزشگاه به هیچ تیمی باج نمی‌دهد

استقلال تهران مقابل گل گهر سیرجان متوقف شد تا ۲ امتیاز حساس را از دست بدهد. با این مساوی داستان مساوی‌های متعدد و زیاد استقلال در خارج از خانه همچنان ادامه پیدا کرد و جواد نکونام باید فکری به حال این مسئله بکند چون آب پوشان هر چقدر در تهران تیغ‌دار نشان می‌دهند در خارج از تهران به راحتی امتیاز از کف داده‌اند.

طلسم پرواز

استقلال تا اینجای کار ۸ بازی خارج از خانه برگزار کرده و بر روی کاغذ در مسابقه با پرسپولیس هم مهمان بوده است. اگر تساوی در دربی پایتخت را کنار بگذاریم استقلالی‌ها تا اینجای کار در طول لیگ بیست و سوم ۷ مرتبه برای تقابل با حریفان خود به سوی شهرهای مختلف رفته اند و حاصل آن دو پیروزی، چهار مساوی و یک شکست بوده است دوباره تاکید می‌کنیم استقلال در بازی با پرسپولیس هم روی کاغذ مهمان بود.  از این هفت مسافرت سهم استقلالی‌ها دو پیروزی مقابل صنعت نفت و مس در آبادان و رفسنجان بود و آبی‌ها برابر شمس آذر فولاد ذوب آهن و گل گهر نیز مساوی کرده‌اند تا طلسم پرواز حسابی گریبانگیرشان شود البته سفر استقلال به قزوین زمینی بود فراموش نکنیم تنها شکست استقلال در فصل جاری نیز در اصفهان مقابل سپاهان رقم خورد. 

تیم ترسناک

استقلال هر چقدر در خارج از خانه امتیاز از دست می‌دهد در ورزشگاه آزادی یک تیم ترسناک است و فوق العاده مقتدرانه رقبا را می‌برد. جواد نکونام و شاگردانش در ورزشگاه آزادی تاکنون رنگ شکست را به خود ندیده‌اند و تمام حریفان غیر از پرسپولیس را نیز در آنجا شکست داده‌اند. البته اگر استقلال بتواند روند پیروزی در خانه و مساوی‌های خارج از خانه خود را حفظ کند، قطعاً شانسه بسیار بالایی برای قهرمانی خواهد داشت.

منبع: خبـر ورزشی