بدون عوارض گمرکی خرید از علی بابا را تجربه کنید.
بدون عوارض گمرکی خرید از علی بابا را تجربه کنید.

عوارض گمرکی یا حقوق ورودی کالا، یک خوان از هفت خوان رستم برای واردات کالا به کشور است که منجربه صرف وقت و هزینه زیادی از تاجر می‌شود. در اینجا، ابتدا به این سوال پاسخ داده می‌شود که سایت علی بابا چیست و عوارض گمرکی شامل چه چیزیهایی می‌شود؟! در ادامه به بررسی روشی که می‌توانید بدون […]

عوارض گمرکی یا حقوق ورودی کالا، یک خوان از هفت خوان رستم برای واردات کالا به کشور است که منجربه صرف وقت و هزینه زیادی از تاجر می‌شود. در اینجا، ابتدا به این سوال پاسخ داده می‌شود که سایت علی بابا چیست و عوارض گمرکی شامل چه چیزیهایی می‌شود؟! در ادامه به بررسی روشی که می‌توانید بدون عوارض گمرکی خرید از علی بابا را تجربه کنید،‌خواهیم پرداخت لذا همراه ما باشید.

معرفی وب سایت علی بابا

Alibaba.com یکی از بازارهای عمده فروشی آنلاین پیشرو در جهان است. به عنوان اولین وب سایت گروه علی بابا، Alibaba.com ایجاد شد تا تولید‌کنندگان را به خریداران جدی B2B (معامله بین دو کسب‌وکار) متصل کند تا انجام تجارت در هر مکانی آسان شود. هنگام بررسی این سایت، تولیدکنندگان، عمده‌فروشان و خرده‌فروشانی را از سرتاسر جهان خواهید دید که محصولات را در بیش از ۵۹۰۰ دسته می‌فروشند. این سایت روزانه دارای بیش از ۳۰۰۰۰۰ درخواست است که به این معنی است که هر روز در این سایت، تراکنش‌های تجاری بی‌شماری انجام می‌شود.

بدون عوارض گمرکی خرید از علی بابا را تجربه کنید.

عوارض گمرکی چیست؟

برای خرید کالا از یک کشور خارجی، درک مسائل گمرکی اهمیت بسیاری دارد. عوارض گمرکی که با عناوین دیگری چون تعرفه گمرکی یا حقوق گمرکی نیز بیان می‌شوند به زبان ساده به نوعی مالیات غیرمستقیم گفته می‌شود که در زمان صادرات، واردات و تجارت بین‌المللی و برای گذر از مرز به صورت قانونی و همچنین شروع مراحل ترخیص کالا از گمرک پرداخت می‌شوند.

نرخ عوارض گمرکی بسته به محصولات مختلف و کشورهای مبدا متفاوت هستند. برای مثال کالاهای مصرفی و لوکس تعرفه بالاتری نسبت به کالاهای ضروری و مورد نیازی که از نظر واردات در اولویت بالاتری هستند، دارند. اگر قصد شروع یک تجارت بین‌المللی دارید، درک قوانین گمرکی، عوارض و همچنین عوامل تاثیرگذار بر نرخ آن‌ها ضروریست؛ زیرا ممکن است دقیق پر نکردن فرم‌های گمرکی منجر به مجازات و مصادره کالا شما شود.

راه هموارتری نیز برای شما وجود دارد، با انتخاب یک شرکت وارداتی معتبر داخلی، بدون عوارض گمرکی خرید از علی بابا تجربه کنید. شرکت وانیکس از مشاوره خرید کالا تا تحویل آن، در کنار شماست.

حذف عوارض گمرکی برای تاجران، واقعیت یا رویا؟

شما برای واردات کالا از یک کشور خارجی به ایران، باید حقوق گمرکی کشور مبدا (کشوری که کالا از آنجا خریداری شده) و کشور مقصد (یعنی ایران) را پرداخت کنید، از این‌رو کاهش حق گمرکی به طور مستقیمی منجربه کاهش هزینه‌های واردات کالا می‌شود. اگر یک تاجر تازه‌کار هستید و درکی از هزینه‌های گمرکی ندارید بد نیست بدانید که تقریبا درصد زیادی از هزینه‌ای که بازرگانان برای واردات کنار می‌گذارند، صرف پرداخت حق گمرکی می‌شود.

بدون عوارض گمرکی خرید از علی بابا را تجربه کنید.

شرکت بازرگانی وانیکس یکی از اولین شرکت‌های بازرگانی ایرانی است که شرایط عبور کالا از مرز را بدون پرداخت حق گمرکی فراهم کرده است. ما در اینجا به شما ثابت می‌کنیم که حذف عوارض گمرکی یک رویای به واقعیت پیوسته است.

چگونه بدون عوارض گمرکی خرید از علی بابا را تجربه کنیم؟

با خرید مستقیم از علی بابا، هزینه مالیات خرید تا حد زیادی کاهش پیدا می‌کند. برای شروع با اکانت خودتان در سایت علی بابا به انتخاب کالا بپر‌دازید. پس از انتخاب کالا، درخواست خود را به فروشندگان مربوطه ارسال ‌کنید. متخصصان وانیکس که در کشور انتخابی شما حضور دارند، خرید شما را انجام می‌دهند و بعد از پرداخت هزینه کالا، با حساب پی‌پال (PayPal) آن را آنلاین پرداخت می‌کنند.

بدون عوارض گمرکی خرید از علی بابا را تجربه کنید.

تفاوت وانیکس با دیگر شرکت‌ها این است که این شرکت بازرگانی برای گارانتی به مشتریان خود چک تضمین می‌دهد. در ادامه کالاهای خریداری شده را به انبار گمرک آن کشور منتقل و با کمترین هزینه ترخیص می‌کنند. سپس کالاها را بسته‌بندی نموده و به کارگو می‌سپارند، کارگو نیز به سفارش وانیکس کالای شما را به دبی می‌فرستد.

لنج‌های باری دبی به ایران از نظر هزینه کم و زمان سریع، بسیار اکونومی هستند. از طرفی مطابق با قانون گمرکی ایران، بارهایی که به وسیله ته‌لنجی به ایران منتقل می‌شوند، هزینه‌ای برای گمرک نمی‌پردازند.

استراتژی‌های وانیکس در کنترل عوارض گمرکی

شبکه هوشمند بازرگانی وانیکس برای انجام این‌کار، استراتژی‌های متفاوتی را بنابر مقتضیات موجود ترکیب کرده و انجام می‌دهد که به شرح زیر است.

  • نخستین استراتژی برای کاهش هزینه گمرکی، طبقه‌بندی صحیح تعرفه گمرکی کالاهای وارداتی است؛ چراکه میزان حق گمرکی براساس کد تعرفه کالاهای شما به مقدار زیادی کاهش می‌یابد.
  • استراتژی دوم برای کاهش هزینه گمرکی، ارزش‌گذاری دقیق کالاهاست. ارزش دقیق هر کالا در بارنامه درج می‌شود، اما مواردی وجود دارد که نیاز است متخصصان شرکت‌های بازرگانی با دقت ارزش‌گذاری را اعمال کنند تا تفاوت‌های میان ارزش ثبت شده در بارنامه و ارزش واقعی کالاها از بین برود.
  • کاهش هزینه‌های حمل‌ونقل با ارسال کالاها به وسیله شرکت‌های کارگو مشخص، استفاده از فرصت‌های احتمالی واردات کالاهای با حق گمرکی اندک باعث می‌شود، سود واردات کالا برای شما بسیار زیاد شود.
  • استفاده از شیو‌ه‌های متفاوت واردات مانند واردات ته لنجی، چمدانی و …

علاوه بر کاهش هزینه حق گمرکی، سایر هزینه‌ها مثل حمل‌ونقل به بندر، نگه‌داری کالا در انبار، هزینه‌های مرتبط با بسته‌بندی محصولات و مالیات بر ارزش افزوده را نیز می‌توان با ترفندهای شرکت بازرگانی وانیکس بسیار کاهش داد.

جمع‌بندی

از آنجا که وارد کردن کالا از یک کشور خارجی مستلزم عبور از اداره گمرک آن کشور و پرداخت هزینه‌های مربوط به آن است، بایستی برای کسب سود از واردات تا حد ممکن هزینه‌های گمرکی را کاهش داد. زمانی که شما به یک شرکت برای انجام این کار اعتماد کنید، آن‌ها با داشتن کارت بازرگانی معتبر خود، امکان واردات بدون گمرک از کشور خارجی را ممکن می‌سازند.

شما با انتخاب شرکت وارداتی معتبر داخلی مانند وانیکس، می‌توانید بدون عوارض گمرکی خرید از علی بابا را تجربه کنید. اگر ابهامی در این زمینه دارید می‌توانید در قالب سوال از مشاوران این سایت بپرسید، برای این منظور کافی‌است با شماره‌های موجود در سایت تماس بگیرید یا اینجا کلیک کنید.

منبع: اطلاعات انلاین