نساجی و هوادار در روز اول هفته چهاردهم پرگل‌ترین بازی هفته را به نمایش گذاشتند. هفته چهاردهم با برگزاری ۶ مسابقه روز یکشنبه سوم دی ماه آغاز شد و تساوی ۲-۲ نساجی و هوادار در ورزشگاه وطنی قائمشهر پرگل‌ترین بازی این روز بود. روزی که پرسپولیس و استقلال خوزستان ۲-۱ پیروز شدند و بازی ‌هایشان […]

تماشاگران زن, تیم هوادار تهران, نساجی - جالب‌ترین بازی هفته در قائم‌شهر برگزار شد؛ زنان به استادیوم آمدند سرمربیان نبودند!

نساجی و هوادار در روز اول هفته چهاردهم پرگل‌ترین بازی هفته را به نمایش گذاشتند. هفته چهاردهم با برگزاری ۶ مسابقه روز یکشنبه سوم دی ماه آغاز شد و تساوی ۲-۲ نساجی و هوادار در ورزشگاه وطنی قائمشهر پرگل‌ترین بازی این روز بود. روزی که پرسپولیس و استقلال خوزستان ۲-۱ پیروز شدند و بازی ‌هایشان فقط سه گل داشت.

اما به چند دلیل دیگر این مسابقه به یادماندنی و خاطره ساز شد. نساجی و هوادار هر دو در بازی هفته سیزدهم با نتایج سنگین شکست خوردند، نساجی در آزادی ۴ گل از استقلال خورد و هوادار در خانه ۵ گل از سپاهان! این دو شکست سنگین باعث شد که دو کاپیتان سابق استقلال جایگاه خود به عنوان سرمربی نساجی و هوادار را از دست بدهند.

محمود فکری و مهدی رحمتی بعد از این مسابقه با توافق از تیم‌هایشان جدا شدند. دو چهره محبوب استقلالی که یکی سابقه سرمربیگری استقلال را دارد و دیگری جدی‌ترین گزینه آینده برای این نیمکت است!

در این بازی هر دو تیم با مربی موقت به میدان آمدند. نساجی از مربی اسپانیایی خود لوکاس آلکاراز در رسانه‌ها پرده برداری کرده بود اما او هنوز کارت بازی برای نشستن روی نیمکت نداشت. پس هدایت تیم به طور موقت بر عهده وحید رضایی دستیار اول رحمتی قرار گرفت.

اما هوادار بعد از محمود فکری به سراغ مسعود شجاعی رفت. کاپیتان سابق تیم ملی که با ساکت الهامی به هر دو تیم رفته بود و بعد از رفتن الهامی در هر دو تیم دیگر بازی نکرد! شجاعی مثل تجربه کوتاه در تراکتور برادرش محمود را به کادر فنی اضافه کرد و دست بر قضا این یکی شجاعی قبل از سوت نیمه اول به خاطر اعتراض به داوری اخراج شد!

پروژه آوردن برادران به عرصه مربیگری اولین بار توسط علی دایی باب شد، البته برادری که پیش از آن تجربه‌ای در این حرفه نداشت و پس از آن هم این فرصت را با شخص دیگری پیدا نکرد! وگرنه از برادران حبیبی تا ابوطالب، خانواده فوتبالی کم نداشته ایم.

شجاعی هم هنوز کارت مربیگری برای نشستن روی نیمکت نداشت، بنابراین از روی سکوها عملکرد تیمش را تماشا کرد. او با فراخواندن علیرضا حقیقی به کنار زمین در شروع مسابقه آخرین دستورات تاکتیکی را به همبازی خود در جام جهانی ۲۰۱۴ داد و در طول مسابقه هم با رابط تیمش را هدایت کرد.

در این فصل و تا اینجا هنوز هواداران زن طرفدار نساجی فرصت حضور در ورزشگاه وطنی را پیدا نکرده بودند. در این بازی این طلسم هم برای اولین بار شکست تا بانوان طرفدار نساجی و فوتبال دوست مازندران فضای ورزشگاه را تجربه کنند.

اما این بازی دو نیمه کاملاً متفاوت داشت؛ در نیمه اول تیم مهمان دو بار به گل رسید و در نیمه دوم تیم میزبان به اصطلاح فوتبالی کامبک زد و به بازی برگشت تا امتیازات به تساوی تقسیم شود، ولی نکته جالب این بود که زننده هر چهار گل مسابقه بازیکنان با سابقه نساجی بودند!

برای هوادار محمد میری و کریم اسلامی در نیمه اول گل زدند و پس از گل زنی شادی نکردند، چرا که اعتبار آنها در فوتبال ایران با پیراهن همین تیم نساجی بود. هر دو در سن بالا با ورود نساجی به لیگ برتر برای خود نامی دست و پا کردند و میری در ادامه به سپاهان و فولاد رفت، کریم اسلامی هم این تابستان پس از چند سال پیراهن نساجی را درآورد تا در هوادار دوباره با میری همبازی شود. هر دو نفر زیر نظر محمود فکری که خود سابقه هدایت نساجی را داشت!

اما گل اول نساجی در نیمه دوم را امیر مهدی جانملکی زد. مدافعی که فصل قبل در بازی‌های بزرگ طعم کارت قرمز داور را چشیده و همین چند هفته قبل در لیگ قهرمانان آسیا دوباره اخراج شد و با حکم انضباطی AFC به پرداخت جریمه دلاری و دو جلسه محرومیت بعدی هم محکوم شد.

جانملکی ترک عادت نکرد و این بار هم بعد از گلزنی اخراج شد تا تیمش ۱۰ نفره شود! بازیکنی که سابقه بستن بازوبند کاپیتانی نساجی را دارد و گل دوم این تیم در این مسابقه را بازیکنی زد که بازوبند روی بازویش بود، یعنی حسین زامهران

این بازی چیزهایی فراتر از یک تساوی پرگل برای تاریخ لیگ برتر داشت!

منبع: خبـر ورزشی