ملی پوش بانوان فوتبال در این سانحه تنها نبود و زهرا خواجوی و بهناز طاهرخانی هم همراهش بودند؛ این دو نفر نیز در بیمارستان بستری و حالشان خوب نیست. تقریبا همه مردم می‌دانند و ستاره ها ورزش‌دوستان و اهالی رسانه به این موضوع اشاره کردند که خودروهای داخلی فاقد امنیت و استحکام لازم و استانداردهای […]

- کلوپ| عبرت از فاجعه تلخ

ملی پوش بانوان فوتبال در این سانحه تنها نبود و زهرا خواجوی و بهناز طاهرخانی هم همراهش بودند؛ این دو نفر نیز در بیمارستان بستری و حالشان خوب نیست.

تقریبا همه مردم می‌دانند و ستاره ها ورزش‌دوستان و اهالی رسانه به این موضوع اشاره کردند که خودروهای داخلی فاقد امنیت و استحکام لازم و استانداردهای بین المللی هستند.

اما نکته دیگری که حائز اهمیت است به اصل مراقبت مدیران و مسولان تیم ها برمی‌گردد. به صحبت‌های ایمان فرزین قائم مقام باشگاه فوتبال خاتون بم در تلویزیون دقت کنید که گفته بود کل تیم در محلی به شام دعوت شده بودند و بامداد یکشنبه در حال برگشت به هتل محل اقامت خود بودند که این حادثه رخ داد.

اینجا سوال مهمی مطرح می‌شود که باشگاه‌ها و مربیان می‌بایست پاسخگو باشند: چرا یک تیم حرفه ای اتوبوس یا مینی بوسی برای انتقال تیم ندارد که بازیکنان مجبور باشند خود در دسته های چندنفری ماشین بگیرند؟

یکی از بزرگ‌ترین مشکلاتی که فوتبال ما دارد همین بی توجهی باشگاه‌ها و مدیران به اصول بدیهی و اولیه تیمداری است و بارها همین بی‌اعتنایی  زمینه‌ساز حواشی و اتفاقات تلخی شده و قهرمانان زیادی را از ورزش ایران گرفته است.

فرهنگ دانش – باشگاه خبرنگاران آزاد

منبع: خبـر ورزشی