به قلعه‌نویی ویزا ندادند؛ دیدار با مورینیو روی هوا رفت!
به قلعه‌نویی ویزا ندادند؛ دیدار با مورینیو روی هوا رفت!

فارس نوشت: اردوی نهایی تیم ملی فوتبال کشورمان برای حضور در جام ملت‌های آسیا از ۱۲ دی در مرکز ملی فوتبال آغاز می‌شود. در شرایطی که این روز‌ها ۳ لژیونر یعنی علی قلی‌زاده، محمد محبی و سعید عزت‌اللهی با حضور در ساختمان پک تمرینات اختصاصی انجام می‌دهند، قرار است بازیکنان لیگ برتری و سایر لژیونر‌ها […]

قلعه نوعی .مورینیو - به قلعه‌نویی ویزا ندادند؛ دیدار با مورینیو روی هوا رفت!

فارس نوشت: اردوی نهایی تیم ملی فوتبال کشورمان برای حضور در جام ملت‌های آسیا از ۱۲ دی در مرکز ملی فوتبال آغاز می‌شود.

در شرایطی که این روز‌ها ۳ لژیونر یعنی علی قلی‌زاده، محمد محبی و سعید عزت‌اللهی با حضور در ساختمان پک تمرینات اختصاصی انجام می‌دهند، قرار است بازیکنان لیگ برتری و سایر لژیونر‌ها نیز در هفته آینده خود را به کادرفنی معرفی کنند.

هرچند با توجه به قوانین فیفا، تیم‌های حاضر در جام ملت‌های آسیا و آفریقا می‌توانند در ایام برگزاری این مسابقات لژیونر‌های خود را در اختیار داشته باشند، اما قرار بود امیر قلعه نویی با سفر به ایتالیا و پرتغال در گفت‌وگو با ژوزه مورینیو و سرجیو کونسیسائو، سرمربیان تیم‌های رم و پورتو با آن‌ها درمورد زودتر اضافه شدن سردار آزمون و مهدی طارمی به اردو رایزنی کند و البته جزییات بیشتری از آخرین وضعیت این ۲ بازیکن تاثیرگذار قرار بگیرد. 

با این وجود از آنجاییکه در فاصله ۸ روز تا آغاز اردوی تیم ملی هنوز ویزای قلعه‌نویی برای این ۲ کشور صادر نشده است، به نظر می‌رسد باید این سفر را منتفی دانست.

منبع: اطلاعات انلاین