تلاش‌های جواد نکونام و تیمش در ۱۴ هفته منجر به کسب ۲۹ امتیاز شده است. این همان فرمول قهرمانی در لیگ برتر فوتبال ایران است. کسب دو امتیاز از هر بازی و جمع امتیازات به علاوه یک. نکته جالب توجه در مورد عملکرد استقلال در فاز دفاعی است. با وجود اینکه استقلال در ابتدای فصل […]

- عملکرد استقلال در فاز دفاعی؛ تیم نکونام از جای خود تکان نخورد!

تلاش‌های جواد نکونام و تیمش در ۱۴ هفته منجر به کسب ۲۹ امتیاز شده است. این همان فرمول قهرمانی در لیگ برتر فوتبال ایران است. کسب دو امتیاز از هر بازی و جمع امتیازات به علاوه یک.

نکته جالب توجه در مورد عملکرد استقلال در فاز دفاعی است. با وجود اینکه استقلال در ابتدای فصل دو مهره تاثیر گذار خود را در خط دفاعی از دست داد و در هفته‌های اخیر مجبور به استفاده از روزبه چشمی و صالح حردانی در خط دفاعی شده، دارای بهترین عملکرد در خط دفاع است. استقلال با ۹ گل خورده صاحب بهترین خط دفاعی در بازی‌های لیگ برتر است و این می تواند به استقلال در مسیر قهرمانی این فصل لیگ برتر کمک کند.

استقلال با توجه به از دست دادن مهدی قایدی و محمد محبی در فاز تهاجمی باید تقویت شود. استقلال تا این جای کار ۲۱ گل زده و این عملکردی بهتر به نسبت فصل گذشته است. استقلال فصل گذشته در دور رفت بازی‌ها در ۱۵ بازی ۱۵ گل زده بود اما اکنون ۲۱ گل در ۱۴ بازی زده است. البته در نهایت استقلال با ۵۲ گل زده صاحب بهترین خط حمله بازی‌ها شد. در واقع استقلال فصل گذشته در دور برگشت بازی‌ها و در ۱۵ بازی ۳۵ گل زده بود. 

جواد نکونام سرمربی تیم استقلال به تازگی در مصاحبه اش گفته است که تیمش نیاز به ۵ بازیکن جدید دارد.

منبع: خبـر ورزشی