تزریق سرم در منزل: خدمتی راحت از هومکا
تزریق سرم در منزل: خدمتی راحت از هومکا

سرویس تزریق سرم در منزل هومکا یکی از خدمات محبوب و پرطرفدار این مجموعه است. با این خدمت به راحتی و بدون مراجعه به درمانگاه و مراکز درمانی خدمات تزریقات را در منزل خود دریافت می‌کنید. کار تزریق توسط پرستاران با تجربه و آموزش دیده و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی روز دنیا انجام می‌شود. با […]

سرویس تزریق سرم در منزل هومکا یکی از خدمات محبوب و پرطرفدار این مجموعه است. با این خدمت به راحتی و بدون مراجعه به درمانگاه و مراکز درمانی خدمات تزریقات را در منزل خود دریافت می‌کنید. کار تزریق توسط پرستاران با تجربه و آموزش دیده و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی روز دنیا انجام می‌شود. با در دسترس بودن چنین خدمتی از این پس دغدغه ترافیک، انتظار در صف تزریقات و صرف زمان برای مراجعه به مراکز درمانی نخواهید داشت.

تزریق سرم در منزل: خدمتی راحت از هومکا

مزایای تزریق سرم در منزل هومکا

در سال‌های اخیر، تزریق سرم در خانه به دلیل مزایای متعدد آن محبوبیت بسیاری به دست آورده است. در ادامه به برخی از مزایای تزریق سرم در منزل هومکا اشاره می‌کنیم.

پرستاران باتجربه و آموزش دیده: زمانی که کار خود را به افراد با تجربه و آموزش دیده می‌سپارید ذهنتان آرام و آسوده خواهد. کادر تزریقات هومکا پرستارانی آموزش دیده و کاربلد هستند و با بهترین متدهای رزو دنیا کار خود را انجام می‌دهند. تاکنون صدها کار تزریقات توسط هومکا در شهرهای مختلف کشور انجام شده است و بازخورد بسیار مثبتی داشته است.

صرفه‌جویی در زمان: یکی از مزایای اصلی استفاده از خدمت تزریق سرم در منزل، صرفه‌جویی در زمان است. به‌خصوص در شرایط ناخوش احوالی و بیماری مراجعه به مراکز درمانی و مطب‌ها قطعا کار آسانی نیست. با کمک هومکا دیگر نیازی نیست ساعت‌ها برای تزریق سرم وقت صرف کنید.

دسترسی آسان: در هر ساعاتی از شبانه روز می‌توانید با مراجعه به سایت هومکا درخواست خود را ثبت کنید. پس از ثبت درخواست و پر کردن فرم تماس، کارشناسان هومکا با شما تماس می‌گیرند. در ساعت تعیین شده فرد آموزش دیده برای انجام تزریق سرم به منزل شما اعزام می‌شود.

دریافت مراقبت شخصی: مراقبت شخصی یکی دیگر از مزایای تزریق سرم در منزل است. در کلینیک یا درمانگاه  ممکن است به دلیل ازدحام جمعیت و تعداد بالای بیماران مراقبت لازم را دریافت نکنید اما در خدمت تزریق سرم در منزل هومکا مراقبت باکیفیت‌تر و توجه بیشتری شامل شما می‌شود.

تزریقات حتی در رورهای تعطیل: حتی در وزهای تعطیل رسمی هم می‌توانید از خدمت تزریق سرم در منزل هومکا استفاده کنید. حتی در موارد اورژانسی و مراقبت‌های فوری هم می‌توانید بر خدمات هومکا حساب کنید.

استفاده از خدمات بیمه: پس از پایان تزریق، برای استفاده از بیمه به شما قبض رائه می‌شود. از این طریق می‌توانید در هزینه‌های خود نیز صرفه‌جویی کنید.

تزریق سرم در منزل: خدمتی راحت از هومکا

چرا باید به خدمت تزریق سرم در منزل هومکا اعتماد کرد؟

تزریق سرم در منزل هومکا توسط پرستاران آموزش دیده و باتجربه انجام می‌شود. هومکا تاکنون صدها خدمت تزریقات در منزل در تهران و سایر کلانشرهای کشور ارائه کرده است. این خدمات با رضایت حداکثری مردم همراه بوده است. تمامی مراحل انجام کار طبق متدهای روز دنیا و بر اساس پروتکل‌های بهداشتی انجام می‌شود. علاوه‌بر این، مجموعه هومکا تمامی مجوزها و صلاحیت‌های لازم برای ارائه خدمات مراقبتی و بهداشتی را از ارگان‌های مرتبط کسب کرده است. هومکا در خدمات آزمایشگاهی نیز با معتبرترین آزمایشگاه‌های تهران همکاری دارد و دقیق‌ترین نتایج آزمایش خون و ادرار را به خود اختصاص داده است.

چگونه از سرویس تزریق سرم در منزل هومکا استفاده کنیم؟

مراحل درخواست این خدمت بسیار راحت است و در عرض چند دقیقه می‌توانید درخواست خود را ثبت کنید.  برای این کار به سایت هومکا مراجعه کنید و در منوی بالای سایت گزینه خدمات را کلیک کنید. در صفحه باز شده چند باکس مختلف از جمله آزمایش با نسخه، تست کرونا در محل، تفسیر آزمایش و تزریقات را مشاهده می‌کنید. بر گزینه تزریقات کلیک کنید. در صفحه باز شده هم تزریق آمپول و هم وصل سرم در منزل را می‌بینید. در این قسمت اطلاعات کامل‌تری در خصوص سرویس تزریق در منزل از جمله قیمت آن مشاهده می‌کنید. حالا بر قسمت ثبت رایگان درخواست کلیک کنید تا وارد فرم اطلاعات تماس شوید. در این فرم اطلاعات تماس را وارد کنید تا کارشناسان هومکا با شما تماس بگیرند. در نهایت، در روز و ساعتی که خود مد نظر دارید پرستار از هومکا برای وصل سرم به منزل شما اعزام می‌شود.

منبع: اطلاعات انلاین