رمزگشایی از یک مصاحبه؛ آیا نکونام به جنگ قلعه‌نویی رفت؟
رمزگشایی از یک مصاحبه؛ آیا نکونام به جنگ قلعه‌نویی رفت؟

به گزارش «اطلاعات آنلاین»، استقلال تهران با آنکه صدرنشین لیگ برتر است و نتایج جواد نکونام به شکلی بوده که می‌بایست آبی‌ها در آرامش مطلق باشند، اما زیر پوست این باشگاه و همچنین پیرامون آن جار و جنجال فراوان است. استقلالی‌ها که طی روز‌های گذشته و به ویژه پس از دربی ۱۰۲ به جنگ با […]

- رمزگشایی از یک مصاحبه؛ آیا نکونام به جنگ قلعه‌نویی رفت؟

به گزارش «اطلاعات آنلاین»، استقلال تهران با آنکه صدرنشین لیگ برتر است و نتایج جواد نکونام به شکلی بوده که می‌بایست آبی‌ها در آرامش مطلق باشند، اما زیر پوست این باشگاه و همچنین پیرامون آن جار و جنجال فراوان است.

استقلالی‌ها که طی روز‌های گذشته و به ویژه پس از دربی ۱۰۲ به جنگ با رقیب دیرینه خود در فضای مجازی و رسانه‌ای مشغول بودند حالا و پس از دیدار روز گذشته با گل گهر سیرجان جنگ را به جبهه‌ای دیگر برده اند که در این جنگ رد و نشانی از امیر قلعه نویی سرمربی اسبق آبی‌ها و نفر اول کنونی تیم ملی دیده می‌شود.

مهدی هاشمی نسب مربی استقلال که این روز‌ها یک پای ثابت دعوا‌های مجازی استقلالی‌ها با دیگران است، روز گذشته در مصاحبه‌ای نکاتی را مطرح کرد که هرچند عجیب بود، اما نشان می‌داد که دعوای استقلالی‌ها با رقیب سنتی و حتی با همین باشگاه گل گهر به جبهه‌ای دیگر شیفت شده است که شاید این نبرد شکل و شمایل داخلی پیدا کند و پای سرمربی تیم ملی را وسط بکشد.

هاشمی نسب در مصاحبه روز گذشه خود و پس از بیانیه جنجالی گل گهر علیه آبی‌ها گفت: «به نظر می‌رسد این بیانیه‌ها و مصاحبه‌های سفارشی در تهران تنظیم و به مقصد سیرجان ارسال شده باشد. متاسفانه برخی‌ها که نه می‌توانند از گل گهر دل بکنند و نه برخلاف ظاهر، دل در گروی استقلال دارند، مشغول سمپاشی هستند تا هم مواجب خود را از راه دور حلال کنند و هم تیم موفق استقلال را به حاشیه بکشند. من فقط یک جمله بگویم. این دوستان از سر دوستی با گل گهر این بیانیه را ننوشته اند بلکه از سر دشمنی با استقلال این کار را کرده اند. ماه هم برای هوادار ما پشت ابر نمی‌ماند و دیر یا زود دشمنان قسم خورده استقلال را خواهند شناخت.»

وی ادامه داد: «استقلال خط قرمز ما و هواداران پرشمار این تیم است. از طریق همین تریبون هشدار می‌دهیم آقایان! استقلال را وارد بازی مافیا نکنید. اگر این شیطنت‌ها و مطالب و مصاحبه‌های سفارشی ارسالی از تهران ادامه داشته باشد، بدون رودربایستی با ذکر نام و نشانی کامل تر، شما را به طرفداران استقلال معرفی خواهیم کرد. شما به فکر خودتان و آینده‌تان باشید و به جای اینکه این ور و آن ور بنشینید و پشت کادر فنی استقلال حرف بزنید، تمرکزتان روی کارتان باشد و فردا روزی که باختید دوباره کل مملکت را مقصر شکست‌تان نکنید!»

کد‌هایی که این مربی در حرف‌های خود داده است، مخاطبان بخصوص آن‌هایی که اتفاقات فوتبال ایران را با دقت رصد می‌کنند به سمت امیر قلعه نویی سرمربی فصل قبل گل گهر و یکی از مشاوران وی که امروز در تیم ملی نیز کنارش هست و گفته می‌شود همچنان در باشگاه گل گهر رفت و آمد دارد می‌کشاند.

اشاره به مصاحبه‌های سفارشی از تهران نیز موید همین موضوع است و البته آنجا که دستیار نکونام می‌گوید: «تمرکزتان روی کارتان باشد و فردا روزی که باختید دوباره کل مملکت را مقصر شکست‌تان نکنید!» مستقیما تیم ملی و شخص قلعه نویی را هدف قرار داده است وگرنه هیچ تیم باشگاهی‌ای نیست که اگر شکست بخورد آن شکست به کل ایران تعمیم داده شود و …

این بخش از صحبت های هاشمی نسب که می گوید: «متاسفانه برخی‌ها که نه می‌توانند از گل گهر دل بکنند و نه برخلاف ظاهر، دل در گروی استقلال دارند …» اشاره به فردی که است که هم استقلالی بوده و هم عضو باشگاه گل گهر که خیلی راحت می توان نام امیر قلعه نویی و مشاور وی را در برابر این ابهام قرار دارد چرا که آنها بودند که هدایت گل گهر را بر عهده داشتند و قبلا نیز در استقلال فعالیت می کردند.

البته به همان اندازه‌ای که هاشمی نسب نقش پیاده نظام‌های قلعه نویی را در ایجاد این فضا برجسته می‌کند و معتقد است برخی با خط دادن از تهران سبب شده اند تا باشگاه گل گهر علیه استقلال موضع بگیرد، به نظر می‌رسد که حرف‌های خود هاشمی نسب نیز خطی است که از مرکز فرماندهی آبی‌ها به او داده اند و برخی که فعلا نمی‌خواهند شخصا و رسا وارد جبهه جنگ با سرمربی تیم ملی شوند یکی از دستیاران خود را جلو انداخته اند.

با این تفاسیر باید منتظر ماند و دید دامنه این ماجرا به کجا می‌کشد؛ ماجرایی که وقتی می‌دانیم برخی از نزدیکان به علی خطیر مدیرعامل استقلال که از راه دور دستی در اتفاقات باشگاه استقلال دارند، ردپایشان در فدراسیون نیز دیده می‌شود و خواسته و یا ناخواسته با امیر قلعه نویی و مشاوران وی سر و کار دارند، پیچیدگی هایش را بیشتر می بینیم. همان‌هایی که دل خونی از برخی از مشاوران کنونی سرمربی تیم ملی دارند و معتقدند با حضور این افراد دامنه اختیارات شان در حوزه تیم ملی کم شده است و …

 

 

منبع: اطلاعات انلاین