به گزارش زیرنویس به نقل از الجزیره، گردان‌های قسام (شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس) از درگیری با نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در منطقه‌های مختلف خان‌یونس خبر داد. گردان‌های قسام اعلام کرد که مبارزان این گردان‌ها موفق شده‌اند گروهی از نیروهای ویژه ارتش رژیم صهیونیستی را در منطقه خزاعه واقع در شرق خان‌یونس پس […]

به گزارش زیرنویس به نقل از الجزیره، گردان‌های قسام (شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس) از درگیری با نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در منطقه‌های مختلف خان‌یونس خبر داد.

گردان‌های قسام اعلام کرد که مبارزان این گردان‌ها موفق شده‌اند گروهی از نیروهای ویژه ارتش رژیم صهیونیستی را در منطقه خزاعه واقع در شرق خان‌یونس پس از ورود آنان به زیرزمین یکی از ساختمان‌ها با بمب ضدنفر هدف قرار دهند.

علاوه بر این مبارزان قسام موفق شدند که یک بولدوزر «دی ۹» ارتش رژیم صهیونیستی را در شمال شهر خان‌یونس با راکت «تاندوم» هدف قرار بدهند.

نظامیان و استحکامات ارتش رژیم صهیونیستی در شمال و شرق شهر خان‌یونس نیز از سوی مبارزان گردان‌های قسام در چند نوبت با خمپاره سنگین هدف گرفته شد.

همچنین گردان‌های قسام یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی را در شمال شهر خان‌یونس با راکت «یاسین ۱۰۵» هدف قرار داد.

گردان‌های «شهدا الاقصی» نیز اعلام کرد که مبارزان این گردان‌ها ۳ جنگ‌افزار ارتش رژیم صهیونیستی را در محورهای شرق شهر غزه با گلوله «آر پی جی» هدف قرار داده‌اند.

پیش از این نیز سرایا القدس (شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین) اعلام کرد: مبارزان ما مرکز تجمع نظامیان رژیم صهیونیستی را در اطراف مسجد الظلال در محورهای شرق خان‌یونس با خمپاره هدف قرار دادند.

همچنین گردان‌های قدس از حمله خمپاره‌ای به نظامیان و تجهیزات دشمن صهیونیست در اطراف مرکز نظامی ایرز در شمال غزه خبر داد.

منبع: مـهر