دوری یک تا دو هفته‌ای رامین رضاییان از مسابقات
دوری یک تا دو هفته‌ای رامین رضاییان از مسابقات

عباسعلی ربیعی پزشک تیم فوتبال سپاهان  با اشاره به آخرین وضعیت رامین رضاییان، بازیکن تیم سپاهان اظهار داشت: رضاییان پیش از بازی با آلومینیوم اراک درد مختصری پشت ساق پا داشت که در معاینات به اسپاسم خفیف تشخیص داده شد و او در این مسابقه با وجود درد اندک خود بازی کرد. او ادامه داد: […]

- دوری یک تا دو هفته‌ای رامین رضاییان از مسابقات

عباسعلی ربیعی پزشک تیم فوتبال سپاهان  با اشاره به آخرین وضعیت رامین رضاییان، بازیکن تیم سپاهان اظهار داشت: رضاییان پیش از بازی با آلومینیوم اراک درد مختصری پشت ساق پا داشت که در معاینات به اسپاسم خفیف تشخیص داده شد و او در این مسابقه با وجود درد اندک خود بازی کرد.

او ادامه داد: این بازیکن بعد از بازی نیز درد مختصر را داشت، اما علائم جدی از خود نشان نداد، با این حال، بررسی‌های لازم در این زمینه صورت گرفت و روز گذشته ام آر آی از ساق پای این بازیکن گرفته شد. با بررسی ام آر آی مشخص شد که در منطقه‌ای از عضله پشت ساق پای او، کشیدگی درجه یک تا دو به وجود آمده و مراحل درمانی او آغاز شد.

پزشک سپاهان خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت و دغدغه پزشکان تیم ملی برای تحت درمان قرار دادن رضاییان، او به تهران سفر کرد و زیر نظر آن‌ها مراحل درمانی خود را طی می‌کند. بر اساس بررسی صورت گرفته، این بازیکن یک تا ۲ هفته از میادین دور خواهد بود.

 تیم فوتبال سپاهان که باید در دیداری معوقه از هفته ششم لیگ برتر روز پنجشنبه، ۷ دی به مصاف گل‌گهر سیرجان برود به دلیل اخراج اسدی، دابو و کریمی این ۳ بازیکن را در اختیار نخواهد داشت تا با غیبت رضاییان مشکلات مورایس برای این دیدار بیشتر از پیش شود.

باشگاه خبرنگاران