سرکلانتر چهارم پلیس پیشگیری تهران بزرگ سرهنگ امیرهوشنگ امیری امروز سه‌شنبه ۵ دی‌ماه ۱۴۰۲ از دستگیری سه زورگیر محله سیدخندان حین زورگیری از شهروندان خبر داد و گفت: متهمان به ۱۰ فقره سرقت مشابه اعتراف کردند. سرکلانتر چهارم پلیس پیشگیری پایتخت در گفت و گو با خبرگزاری پلیس اظهار داشت: در پی افزایش سرقت به […]

- انهدام باند زورگیری محله سیدخندان

سرکلانتر چهارم پلیس پیشگیری تهران بزرگ سرهنگ امیرهوشنگ امیری امروز سه‌شنبه ۵ دی‌ماه ۱۴۰۲ از دستگیری سه زورگیر محله سیدخندان حین زورگیری از شهروندان خبر داد و گفت: متهمان به ۱۰ فقره سرقت مشابه اعتراف کردند.

سرکلانتر چهارم پلیس پیشگیری پایتخت در گفت و گو با خبرگزاری پلیس اظهار داشت: در پی افزایش سرقت به روش زورگیری و تهدید با سلاح سرد دستگیری سارقان در دستور کار عملیات کلانتری ۱۲۰ سیدخندان قرار گرفت.

وی با بیان اینکه ماموران با تحقیقات و پی جویی های انتظامی ساعات تردد سارق را شناسایی و گشت زنی های هدفمند را افزایش دادند افزود: ماموران روز گذشته در حین گشت‌زنی در محله سید خندان ۳ نفر از زورگیران را دیدند که به سمت یکی از شهروندان رفته و با تهدید سلاح سرد اقدام به سرقت کردند که سریعا وارد عمل شده و در یک عملیات غافلگیرانه و ضربتی هر سه متهم را دستگیر کردند.

سرکلانتر چهارم پلیس پیشگیری تهران تصریح کرد: در بررسی اولیه از متهمان ۲ قبضه سلاح سرد و مقداری وجه نقد سرقتی کشف و متهم در تحقیقات اولیه با توجه به شواهد و ادله موجود به جرم خود و زورگیری در محله نارمک و ۱۰ فقره سرقت مشابه معترف شدند.

سرهنگ امیری با اشاره به سوابق متهمان در امر سرقت و تحمل حبس در زندان در پایان خاطر نشان کرد: تحقیقات بیشتر برای کشف جرائم احتمالی متهمان و شناسایی مالباختگان ادامه دارد.

بیشتر بخوانید:

گروگان‌گیری در جنوب تهران/ جزئیات

۲۳۳۲۳۶

منبع: خبـرآنلاین