باشگاه استقلال به بهانه رعایت سقف تعیین شده از سوی سازمان لیگ از بازیکنان خود قراردادهای خود را کسر کنند. از آنجایی که این قراردادها پیش از این قانون تدوین شده بود باشگاه استقلال چاره ای نداشت برای رعایت سقف قرارداد از بازیکنان درخواست کند که قراردادها خود را کم کنند و در نهایت و […]

استقلال. رای کمیته استیناف - اولین درخواست استقلالی‌ها بعد از صدور رای کمیته استیناف

باشگاه استقلال به بهانه رعایت سقف تعیین شده از سوی سازمان لیگ از بازیکنان خود قراردادهای خود را کسر کنند. از آنجایی که این قراردادها پیش از این قانون تدوین شده بود باشگاه استقلال چاره ای نداشت برای رعایت سقف قرارداد از بازیکنان درخواست کند که قراردادها خود را کم کنند و در نهایت و بعد از کش و قوس های فراوان بازیکنان استقلال حاضر شدند از قرارداد کم کنند. بازیکنان به این بهانه قراردادها خود را کم کردند که از تیم امتیازی کسر نشود.

با بازگشت ۴ امتیاز به تیم سپاهان و ۱ امتیاز به تیم پرسپولیس حالا خبر رسیده بازیکنان استقلال در تماس با باشگاه خواهان این شده اند ملبغ کسر شده از قرارداد به بهانه رعایت سقف قرارداد به قرارداد آنها برگردد و باید منتظر ماند و دید که باشگاه استقلال چه تصمیمی در این باره خواهد گرفت. در این مسیر حتی جواد نکونام هم دو بار قرارداد خود را کم کرد. می گویند بازیکنان و کادر فنی تیم استقلال نزدیک به ۳۰ میلیارد از قراردادهای خود را کسر کردند تا سقف قرارداد را رعایت کنند. اما حالا امتیاز به تیم هایی که سقف قرارداد را رعایت نکرده اند برگشته است و این موجب ناراحتی شدید باشگاه استقلال و بازیکنان این تیم شده است.

منبع: خبـر ورزشی