جانشین علی نعمتی در بازی مقابل نساجی مازندران مشخص شد
جانشین علی نعمتی در بازی مقابل نساجی مازندران مشخص شد

عملکرد محمد مهدی احمدی در دقایق اندکی که برابر شمس آذرقزوین بازی کرد، شانس او را برای فیکس شدن مقابل نساجی مازندران افزایش داد.

 

علی نعمتی در ادامه روند نه چندان خوب خود در دقیقه ۶۲ از زمین مسابقه اخراج شد. این مدافع چپ پا در شرایطی که توپ تقریبا روی خط طولی بود و خطری دروازه تیمش را تهدید نمی‌کرد با یک تکل خشن و کاراته‌ای کارت زرد دوم را گرفت و از زمین اخراج شد.

بعد از این اخراج انگار که دنیا روی سر نعمتی و پرسپولیس خراب شده باشد او طاقت نگاه کردن به همبازیانش را نداشت و می‌دانست اوضاع را چقدر برای خودش و تیمش سخت کرده است. اینجا بود که سروش رفیعی به نشانه سرزنش غر ریزی سر او زد اما نعمتی که مجبور بود از زمین خارج شود از مقابل یحیی گل‌محمدی در عصبانی‌ترین حالت ممکن عبور کرد.

گل‌محمدی که بعد از دربی در مصاحبه‌ای گفته بود نعمتی نباید در آن لحظات تکل می‌زد و آتو دست استقلال می‌داد در این صحنه چشم‌غره عجیبی به سمت بازیکن موردعلاقه‌اش رفت و خیلی خودش را کنترل کرد تا حرفی به نعمتی نزند. اینجا بود که در میان همهمه سکوها و نارضایتی از حرکت ناشیانه نعمتی، افشین پیروانی سراغ او رفت و کمی آرامش کرد تا به سوی رختکن هدایتش کند.

با این وجود خدا این بار نعمتی را دوست داشت چرا که پرسپولیس در نهایت پیروز شد و از بحران بیرون آمد تا اخراج و اشتباه بزرگ نعمتی هم فراموش شود. در پایان بازی هم بیرانوند و گل محمدی در مصاحبه‌هایشان تاکید کردند باید شرایطی ایجاد شود که نعمتی از زیر فشاری که روی دوش خود احساس می‌کند خارج شود.

علی نعمتی بازی بعدی تیمش برابر نساجی مازندران را درحالی از دست داد که پرسپولیس فقط محمد مهدی احمدی را برای بازی درسمت چپ خط دفاعی در اختیار دارد.

در روزهایی که جنگ در بالای جدول بالا گرفته است از دست دادن علی نعمتی ممکن است برای یحیی گل محمدی گران تمام شود.

از طرفی محمد مهدی احمدی با وجود جوانی تجربه بازی در ترکیب نفت مسجدسلیمان را در کارنامه اش دارد.

چه بسا اگر این بازیکن چپ پا و جوان در بازی با نساجی بتواند انتظارات را برآورده کند، یکی از دغدغه های یحیی گل محمدی برای نقل و انتقالات زمستانی مرتفع خواهد شد.

هر چند گفته می شود سرمربی پرسپولیس در کنار مهاجم ششدانگ به دنبال خرید مدافع چپ در زمستان پیش روست.

منبع: خبـر ورزشی