به گزارش زیرنویس به نقل از المیادین، حزب‌الله لبنان اعلام کرد که اتاق فرماندهی تیپ ۹۱ ارتش رژیم صهیونیستی در پادگان برانیت، تجمع نظامیان صهیونیست در موضع صهیونیستی راهب و اطراف پادگان «دوویو» و همچنین اتاق رصد رویدادها در نزدیک پادگان شومیرا را با تسلیحات مناسب هدف قرار داده و چندین نظامی صهیونیست را به […]

به گزارش زیرنویس به نقل از المیادین، حزب‌الله لبنان اعلام کرد که اتاق فرماندهی تیپ ۹۱ ارتش رژیم صهیونیستی در پادگان برانیت، تجمع نظامیان صهیونیست در موضع صهیونیستی راهب و اطراف پادگان «دوویو» و همچنین اتاق رصد رویدادها در نزدیک پادگان شومیرا را با تسلیحات مناسب هدف قرار داده و چندین نظامی صهیونیست را به هلاکت رسانده یا زخمی کرده است.

علاوه بر این پادگان زبدین در مزارع اشغالی شبعا از سوی حزب‌الله لبنان با موشک برکان هدف گرفته شد.

رسانه‌های عبری زبان گزارش دادند که حزب‌الله با موشک ضدزره اطراف «ادمیت» را هدف قرار داده و احتمالاً یک نگهبان به شدت زخمی شده است. همچنین بر اساس این گزارش در این منطقه تبادل آتش سنگین صورت گرفته است.

این رسانه‌ها اذعان کردند که در درگیری‌های امروز در شمال اراضی اشغالی دست‌کم ۱۰ نظامی صهیونیست زخمی شده‌اند و جراحت برخی از این نظامیان نیز شدید بوده است.

همچنین این رسانه‌ها اذعان کردند که از آغاز جنگ، ۱۵ افسر و نظامی صهیونیست در جبهه شمالی اراضی اشغالی به هلاکت رسیده‌اند.

رسانه‌های عبری زبان اذعان کردند که یکی از نظامیان صهیونیست نیز که هفته گذشته بر اثر اصابت موشک ضدزرهِ شلیک‌شده از سوی لبنان زخمی شده بود در نتیجه شدت جراحت‌ها کشته شده است.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که طی روز جاری ۲ موشک پدافندی از لبنان به سوی جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی شلیک شده است.

از سوی دیگر توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی اطراف شهرک‌های الناقوره، راشیا الفخار، بلیدا، میس الجبل و همچنین منطقه حامول در جنوب لبنان را گلوله‌باران کرد.

جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی نیز کوه بلاط در بخش غربی مرزهای جنوبی لبنان را هدف قرار دادند. این منطقه و منطقه مروحین از سوی ارتش رژیم صهیونیستی با بمب‌های فسفوری هدف گرفته شدند.

منبع: مـهر