به گزارش زیرنویس، سرهنگ محمد قاسم طرهانی گفت: در پی مراجعه و شکایت چند تن از شهروندان در هفته های اخیر در خصوص سرقت لوازم و محتویات خودرو در محدوده شهرری، و وصول پرونده به پلیس آگاهی پیگیری موضوع سریعاً به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت. وی افزود: […]

به گزارش زیرنویس، سرهنگ محمد قاسم طرهانی گفت: در پی مراجعه و شکایت چند تن از شهروندان در هفته های اخیر در خصوص سرقت لوازم و محتویات خودرو در محدوده شهرری، و وصول پرونده به پلیس آگاهی پیگیری موضوع سریعاً به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات انجام شده مشخص شد، متهمان با سو استفاده از تاریکی هوا و محیط خودروهای پارک شده، سوژه مورد نظر را انتخاب و در فرصت مناسبی درب خودرو را تخریب و اقدام به سرقت محتویات داخل و قطعات خودروها می نماید.

این مقام انتظامی در ادامه ابراز داشت: کارآگاهان با اقدامات فنی و اطلاعاتی، در نهایت در سوم دی ماه سال جاری هویت و مخفیگاه متهمان را که دارای سابقه بودند، شناسایی شد.

وی گفت: بلافاصله با هماهنگی های قضائی تیمی از ماموران روز گذشته به مخفیگاه متهمان در محدوده شهرری مراجعه و طی یک عملیات غافلگیرانه هر ۲ سارق را دستگیر کرده که در بازرسی از مخفیگاه ۶ عدد باند، ۴ عدد چراغ قوه، ۲ عدد جعبه ابزار، ۲ عدد ساب و یک عدد ضبط خودرو کشف که به همراه متهمان به کلانتری منتقل نمودند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری تصریح کرد: متهمان ۳۰ و ۳۲ ساله سابقه دار پس از انتقال به کلانتری ضمن اقرار به بزه انتسابی به بش از ۲۰ فقره سرقت محتویات داخل خودرو معترف گردید که پس از تکمیل پرونده و پایان تحقیقات تحویل مراجع قضائی گردید.

منبع خبر: رکنـا