کسر امتیاز بدعت ایجاد می‌کرد
کسر امتیاز بدعت ایجاد می‌کرد

علی رضا صالحی رئیس کمیته استیناف فدراسیون فوتبال در مورد باز گشت امتیازات پرسپولیس و سپاهان گفت: یک قاعده و اصل در فوتبال داریم که برای حفظ یکپارچگی در مسابقات می‌گوید امتیازات در زمین مسابقه تعیین می‌شود. به عقیده اعضای کمیته استیناف، اینکه صرف عدم رعایت برخی اصول در تنظیم قرارداد با کسر امتیاز روبه‌رو […]

- کسر امتیاز بدعت ایجاد می‌کرد

علی رضا صالحی رئیس کمیته استیناف فدراسیون فوتبال در مورد باز گشت امتیازات پرسپولیس و سپاهان گفت: یک قاعده و اصل در فوتبال داریم که برای حفظ یکپارچگی در مسابقات می‌گوید امتیازات در زمین مسابقه تعیین می‌شود. به عقیده اعضای کمیته استیناف، اینکه صرف عدم رعایت برخی اصول در تنظیم قرارداد با کسر امتیاز روبه‌رو شود تناسبی با تخلف ندارد. 

وی ادامه داد: ضمن اینکه بدعتی ایجاد می‌کند که برخی دنبال این باشند که همه قرارداد‌های بازیکنان لیگ برتر را رصد کنند و بگویند هر جایی تخلفی بوده باشد باید کسر امتیاز شود. امتیازی به باشگاه سپاهان داده نشده است بلکه امتیازات کسر شده از طرف آن‌ها کسر شده بود یعنی آن‌ها تلاش کردند و امتیازاتی را به دست آوردند، اما در پی صدور این حکم، امتیازاتی از آن‌ها کسر شده بود. 

صالحی افزود: کمیته استیناف همواره بر محور قانون‌مداری گام برداشته و اگر جز این بود مدیرعامل فعلی استقلال با حکم برائت از سوی این کمیته روبرو نمی‌شد و سرپرست تیم پرسپولیس هم به همین شکل. در واقع کمیته استیناف در حکم اخیر، به لحاظ رعایت مر قانون مورد هجمه قرار گرفت که این موضوع ناروا، ناپسند و غیر اخلاقی است.

باشگاه خبرنگاران