سینا اسدبیگی هافبک جوان پرسپولیس فصل قبل از ذوب آهن به این تیم پیوست و در همان اولین فصل حضورش در جمع قرمزها نشان داد بازیکن باکیفیتی است. او آنقدر خوب کار کرد که یحیی گل محمدی در خیلی از بازی ها از سینا به عنوان بازیکن ثابت استفاده می کرد. اسدبیگی دو گل زیبا […]

سینا اسدبیگی هافبک جوان پرسپولیس فصل قبل از ذوب آهن به این تیم پیوست و در همان اولین فصل حضورش در جمع قرمزها نشان داد بازیکن باکیفیتی است. او آنقدر خوب کار کرد که یحیی گل محمدی در خیلی از بازی ها از سینا به عنوان بازیکن ثابت استفاده می کرد. اسدبیگی دو گل زیبا هم فصل قبل به ثمر رساند و در قهرمانی ۳ گانه پرسپولیس سهم داشت. در این فصل شرایط کمی تغییر کرد و یحیی کمتر از اسدبیگی در بازی های این فصل استفاده کرد. بعد از مدت ها نیمکت نشینی در بازی این هفته پرسپولیس مقابل شمس آذر و زمانی که پرسپولیس با ۱۰ بازیکن از حریف پیش بود، یحیی اسدبیگی را به زمین فرستاد و این بازیکن هم با وجود اینکه مدت ها بود در شرایط بازی قرار نداشت، خوش درخشید. با هافبک دفاعی سرخ ها در خصوص مسائل مختلف، گفت و گویی انجام دادیم که در ادامه می خوانید:

شرایط پرسپولیس بعد از بازی با شمس آذر کمی بهتر شد. اینطور نیست؟

بله دقیقا همین طور است. ما متاسفانه در این فصل بدشانسی های زیادی داشتیم. مصدومیت های بازیکنان مختلف و همچنین حواشی که کلا در فوتبال ایران وجود دارد باعث شد تا در چند بازی امتیاز از دست بدهیم. در کنار این مسائل باید به داوری ها هم اشاره کنیم که واقعا در خیلی از بازی ها مثل دربی و بازی مقابل استقلال خوزستان به ضرر ما شد و نتیجه این اتفاقات از دست رفتن امتیازات زیادی برای ما شد. بعد از برد مقابل شمس آذر که تیم خوبی هم بود، شرایط برای ما بهتر شد و قطعا در ادامه از این هم بهتر خواهد شد. با این حال هنوز بازی های زیادی مانده و تلاش می کنیم باز هم هوادارانمان را خوشحال کنیم.

برخلاف پارسال در این فصل کمتر مورد استفاده قرار گرفتی. در این خصوص صحبت کن.

بازی کردن یا نکردن دست من نیست و کادرفنی در این خصوص باید نظر بدهد. حتی نیمکت نشینی در پرسپولیس هم افتخار بزرگی است که نصیب هر کسی نمی شود. من سرباز پرسپولیس هستم و وظیفه دارم که خوب تمرین کنم و همیشه آماده باشم. هروقت کادرفنی تیم صلاح بداند من بازی خواهم کرد. پارسال هم همین طور بود و من بازی های زیادی برای پرسپولیس انجام دادم. حالا امسال شرایط کمی فرق کرده ولی در هر صورت من تابع دستورات کادرفنی هستم.

بعد از مدت ها در دیدار مقابل شمس آذر بازی کردی و انصافا هم نمایش خوبی داشتی.

نظر لطف شماست. گفتم که من همیشه خوب تمرین می کنم و آماده بازی کردن برای تیم محبوبم هستم. در بازی با شمس آذر هم تیم ما تحت فشار قرار داشت و ۱۰ نفره بودیم. کادرفنی تصمیم گرفت از من بازی بگیرد و من هم با تمام وجود در خدمت تیمم هستم و چه یک دقیقه و چه ۹۰ دقیقه بازی کنم، با تمام وجود کار خواهم کرد.

اسدبیگی: من سرباز پرسپولیس هستم و هرگز نگفتم می روم/ امتیازها برگشت اما بدانید تکلیف جام، هفته آخر لیگ مشخص می شود/ نمی دانم چرا همه قوانین به ضرر پرسپولیس است!

شایعاتی هم در خصوص جدایی تو از پرسپولیس به گوش می رسد. واقعا قصد جدایی از پرسپولیس را داری؟

نه اصلا اینطور نیست و من برنامه ای برای ترک پرسپولیس ندارم. با پرسپولیس قرارداد دارم و می خواهم در تیم محبوبم ادامه دهم. نمی دانم این شایعات از کجا می آید ولی من ترجیح می دهم همیشه در سکوت و بدون حاشیه کار خودم را انجام دهم.

یکی از اتفاقات جنجالی فوتبال ایران در سال های اخیر همین رای کمیته استیناف در خصوص بازگرداندن امتیازات از پرسپولیس و سپاهان بود. در این خصوص چه صحبتی داری؟

درست است امتیاز ما را پس دادند ولی اصلا چرا کم کرده بودند. مگر تیم ما سقف را رعایت نکرد؟ نمی دانم چرا همه قوانین به ضرر پرسپولیس است و واقعا بعضی رفتارها تعجب برانگیز است. من خیلی نمی خواهم وارد این ماجرا شوم چون سرمربی و مدیرعامل تیم صحبت ها را کردند و قطعا پیگیر ماجرا هستند. تیم ها خیلی راحت قوانین را دور زدند و به قول آقا یحیی فقط سر ما کلاه رفت. آخرش هم امتیازات را برگرداندند و هم بازیکنانشان مجوز بازی گرفتند.

با این شرایط گرفتن سپاهان در صدر جدول کار بسیار سختی برای شما خواهد بود. اینطور نیست؟

کار همیشه سخت سخت و هیچ وقت راحت نبوده. با این حال هنوز دو بازی از نیم فصل اول و یک نیم فصل دست نخورده باقی مانده است. فراموش نکنید که جام را هفته آخر می دهند و ما هم پرسپولیس هستیم. قطعا تا آخرین نفس و تا بازی آخر برای موفقیت پرسپولیس و خوشحالی هواداران تلاش می کنیم و کم نمی گذاریم.

منبع: خبـر ورزشی