کشتی فرنگی قهرمانی کشور| پرتاب بطری آب در جریان مبارزه یک ملی‌پوش
کشتی فرنگی قهرمانی کشور| پرتاب بطری آب در جریان مبارزه یک ملی‌پوش

به گزارش خبرنگار ورزشی زیرنویس، در جریان مبارزه یک چهارم نهایی وزن ۶۰ کیلوگرم کشتی فرنگی قهرمانی کشور به عنوان مرحله نخست انتخابی تیم ملی در قم، علیرضا نجاتی کشتی گیر اهل قم و دارنده مدال برنز جهان ۲۰۱۹ مقابل پویا ناصرپور دارنده مدال طلای آسیا به روی تشک رفت و در شرایطی که با […]

به گزارش خبرنگار ورزشی زیرنویس، در جریان مبارزه یک چهارم نهایی وزن ۶۰ کیلوگرم کشتی فرنگی قهرمانی کشور به عنوان مرحله نخست انتخابی تیم ملی در قم، علیرضا نجاتی کشتی گیر اهل قم و دارنده مدال برنز جهان ۲۰۱۹ مقابل پویا ناصرپور دارنده مدال طلای آسیا به روی تشک رفت و در شرایطی که با نتیجه ۵ بر صفر پیش بود در تایم دوم ۱۳ امتیاز از دست داد و در نهایت با نتیجه ۱۳ بر ۵ شکست خورد و از رسیدن به نیمه نهایی بازماند.

در حالیکه ناصرپور حریف خود را در خاک نشانده بود نجاتی از ناحیه شکم احساس درد می کرد اما ناصر پور بارها از چپ و راست بر روی او بارانداز اجرا کرد و در شرایطی که نجاتی بر روی پل رفته بود یکی از تماشاگران با پرتاب بطری آب به صورت ناصرپور زد که این موضوع باعث شد ناصرپور حریفش را روی پل رها کند و با دست صورت خود را بگیرد.

تماشاگران قمی از اینکه ناصرپور در حالیکه نجاتی از ناحیه شکم احساس درد داشت و ناصرپور همچنان بر روی او فن اجرا می کرد شدیدا ناراحت بودند و با فریاد خواستار توقف مبارزه شده بودند.

پیش از این در برخی دیگر از مسابقات کشتی در ایران نیز پرتاب بطری آب به سمت تشک کشتی رخ داده بود. در جریان مسابقات جهانی ۲۰۲۳ نیز محمدعلی گرایی کاپیتان تیم ملی کشتی فرنگی در شرایطی که برادرش محمدرضا گرایی در آستانه شکست مقابل حریف ژاپنی بود از روی سکو بطری آب به روی تشک پرتاب کرد که این اتفاق محرومیت یک ساله او از سوی اتحادیه جهانی کشتی را به دنبال داشت.

از دیگر‌نتایج مهم علی نوربخش با نتیجه سنگین ۱۱ بر صفر مقابل ده بزرگی شکست خورد و میثم دلخانی دارنده مدال نقره جهان نیز با نیمه نهایی راه یافت.

محمد مختاری در وزن ۷۷ کیلوگرم نیز مقابل محمدرضا ناقوسی ۹ بر یک به برتری رسید و راهی نیمه نهایی شد.

پایان پیام/





منبع: فارس