به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی کشور به عنوان مرحله نخست انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی، از صبح فردا چهارشنبه در مجموعه ورزشی شهید حیدریان شهر قم زیر نظر کادر فنی تیم ملی برگزار می‌شود. حسن رنگرز، سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی به همراه طالب نعمت پور، حسن حسین […]

- اعزام ۶ فرنگی‌کار شاخص ایران به تورنمنت وهبی‌امره/ سهرابی به کرواسی می‌رود

به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی کشور به عنوان مرحله نخست انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی، از صبح فردا چهارشنبه در مجموعه ورزشی شهید حیدریان شهر قم زیر نظر کادر فنی تیم ملی برگزار می‌شود.

حسن رنگرز، سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی به همراه طالب نعمت پور، حسن حسین زاده، فرزاد ایمانعلی زاده و مجید رمضانی به عنوان مربیان تیم ملی، در جایگاه اعضای کمیته فنی نظاره‌گر این مسابقات خواهند بود تا در نهایت نفرات برتر و چهره‌های مدعی را برای ادامه حضور در چرخه انتخابی تیم ملی شناسایی کنند.

بر اساس چرخه انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی، ۷ کشتی‌گیر از حضور در مرحله نخست انتخابی تیم ملی معاف هستند. امین میرزازاده با کسب مدال طلای جهان در سنگین وزن و پویا دادمرز در ۵۵، محمدرضا گرایی در ۶۷ و محمدهادی ساروی در وزن ۹۷ کیلوگرم نیز با کسب مدال برنز جهان و مهدی محسن‌نژاد به دلیل کسب سهمیه المپیک برای ایران در وزن ۶۰ کیلوگرم رقابت‌های قهرمانی جهان از حضور در این مسابقات معاف هستند. همچنین دانیال سهرابی با کسب مدال برنز وزن ۶۷ کیلوگرم و امین کاویانی‌نژاد با کسب مدال نقره وزن ۷۷ کیلوگرم در بازی‌های آسیایی از حضور در این رقابت‌ها معاف هستند.

علیرضا مهمدی نایب قهرمان جهان در وزن ۸۲ کیلوگرم نیز به دلیل تغییر وزن و حضور در وزن المپیکی ۸۷ کیلوگرم باید در این رقابت‌ها به میدان برود. همچنین ناصر علیزاده که در رقابت‌های جهانی از رسیدن به مدال بازماند، هر چند در بازی‌های آسیایی به مدال نقره وزن ۸۷ کیلوگرم رسید، اما به دلیل نارضایتی کادر فنی از عملکرد این کشتی‌گیر و لزوم محک بیشتر باید در مرحله نخست انتخابی تیم ملی به میدان برود که با این حساب رقابت میان او و مهمدی برای کسب عنوان قهرمانی حساس خواهد بود.

کادر فنی تیم ملی قصد دارد در پایان این رقابت‌ها، پویا دادمرز، مهدی محسن‌نژاد، محمدرضا گرایی، امین کاویانی‌نژاد، محمدهادی ساروی و امین میرزازاده، ۶ فرنگی‌کار شاخص ایران که از حضور در مسابقات مرحله نخست انتخابی معاف شده‌اند، به همراه برخی نفرات نخست مسابقات انتخابی تیم ملی را عازم تورنمنت وهبی امره ترکیه کنند.

در این میان دانیال سهرابی تنها کشتی‌گیر معاف از حضور در مرحله نخست انتخابی تیم ملی است که به همراه قهرمان مرحله نخست انتخابی تیم ملی عازم تورنمنت رنکینگ کرواسی می‌شوند.

انتهای پیام/

منبع: ایسـنا