نادیا زکالوند: «جیم ابرنتی»، اولین بار این کوسه ماده را، که اسمش را «اِما» گذاشته است، سال ۲۰۰۱ دید. در آن زمان قلاب ماهیگیری بزرگی درون دهان کوسه گیر کرده و جیم قلاب را از دهان او درآورده بود. از همان زمان آنها به دو دوست جدایی‌ناپذیر تبدیل شدند. هر بار که جیم وارد آب‌های […]

نادیا زکالوند: «جیم ابرنتی»، اولین بار این کوسه ماده را، که اسمش را «اِما» گذاشته است، سال ۲۰۰۱ دید. در آن زمان قلاب ماهیگیری بزرگی درون دهان کوسه گیر کرده و جیم قلاب را از دهان او درآورده بود. از همان زمان آنها به دو دوست جدایی‌ناپذیر تبدیل شدند.

دوستی ۲۳ ساله با کوسه ببری ۴٫۵ متری

هر بار که جیم وارد آب‌های منطقه «تایگر بیچ» در باهاماس می‌شود، «اما» فورا خود را به او می‌رساند و با دوستی و محبت دماغ خود را به سر جیم می‌مالد. این رفتار کوسه برای بیشتر مردم عجیب است و تازگی دارد. درواقع جیم با نشان دادن این کوسه به دیگران قصد دارد نظر مردم را نسبت به کوسه‌ها تغییر دهد و آنها دریابند که تمام کوسه‌ها خطرناک و قاتل نیستند.

دوستی ۲۳ ساله با کوسه ببری ۴٫۵ متری

چیزی که «اما» را خاص می‌کند،‌ طول چهارونیم متری اوست و این کوسه آنقدر بزرگ است که وقتی او را از نزدیک می‌بینید، فکر می‌کنید ممکن است تماشای او آخرین کاری باشد که انجام می‌دهید. اما جیم می‌گوید، «اما» بیشتر از اینکه یک کوسه ترسناک باشد، مثل یک سگ خانگی شیطان و بامزه و البته در عین حال بسیار مهربان است.

دوستی ۲۳ ساله با کوسه ببری ۴٫۵ متری

منبع:

odditycentral

منبع: خبـرآنلاین