رودریگز که سابقه بازی برای رئال مادرید و بایرن مونیخ را در کارنامه دارد و فاتح کفش طلای جام جهانی ۲۰۱۴ بود، در سال ۲۰۲۱ و پس از حضوری کوتاه مدت در اورتون به الریان قطر پیوست.  اما دوران حضور این بازیکن در لیگ قطر بسیار کوتاه مدت بود و او تنها دوازده ماه توانست […]

- تجربه تلخ ستاره سابق رئال مادرید از زندگی در قطر؛ آن دیوانه‌ها با دست غذا می‌خورند!

 رودریگز که سابقه بازی برای رئال مادرید و بایرن مونیخ را در کارنامه دارد و فاتح کفش طلای جام جهانی ۲۰۱۴ بود، در سال ۲۰۲۱ و پس از حضوری کوتاه مدت در اورتون به الریان قطر پیوست. 

اما دوران حضور این بازیکن در لیگ قطر بسیار کوتاه مدت بود و او تنها دوازده ماه توانست در این تیم دوام بیاورد و پس از آن ترجیح داد که قطر را ترک کند و راهی المپیاکوس یونان شود تا فوتبالش را در این تیم ادامه دهد. 

این ستاره کلمبیایی که در حال حاضر پیراهن سائو پائولو را به تن دارد در گفتگو با شبکه تلویزیونی برزیلی گلوبو درباره دوران حضورش در قطر اظهار داشت: «زندگی و فرهنگ قطر بسیار متفاوت و دشوار است و سازگار شدن با شرایط زندگی در این کشور واقعا سخت به نظر می‌رسد. 

یکی از موضوعات مهمی که در این کشور توجه من را جلب کرد این بود که همه با دست غذا می‌خوردند و این موضوع برای من واقعا سخت بود. آنها حتی غذای خودشان را با من تقسیم هم می‌کردند اما من هرگز آن را نپذیرفتم.  از آنها خواستم که برای من کارد و چنگال و قاشق بیاورند و آنها به من گفتند که باید با دستم غذا بخورم. من هم به آنها جواب دادم: شما واقعا دیوانه هستید. من هرگز با دستم غذا نخواهم خورد!»

بیشتر بخوانید: با خاطرات مردی که ۱۶ ساعت رانندگی کرد تا آقای خاص را ببیند/ ژوزه مورینیو معلم ورزش من بود!

منبع: خبـر ورزشی