به گزارش زیرنویس ، سکینه سادات پاد دستیار رئیس‌جمهور در پیگیری حقوق و آزادی‌های اجتماعی با حضور در منزل شهید روبرت لازار با مادر و خانواده این شهید دیدار و گفتگو کرد. پاد در این دیدار که همزمان با روز بزرگداشت مادران شهدا و وفات حضرت ام البنین برگزار شد، گفت: ضمن ابلاغ سلام رئیس‌محترم […]

به گزارش زیرنویس ، سکینه سادات پاد دستیار رئیس‌جمهور در پیگیری حقوق و آزادی‌های اجتماعی با حضور در منزل شهید روبرت لازار با مادر و خانواده این شهید دیدار و گفتگو کرد.

مادر شهید روبرت لازار

پاد در این دیدار که همزمان با روز بزرگداشت مادران شهدا و وفات حضرت ام البنین برگزار شد، گفت: ضمن ابلاغ سلام رئیس‌محترم جمهور به شما، بر این باورم که برای تسکین دردهای روزمرگی و همینطور تجدید قوا زیارت خانواده شهداء به ویژه والدین شهدا کوتاهترین مسیر وروش است.

دستیار رئیس جمهور در پیگیری حقوق و آزادی‌های اجتماعی در این دیدار که با حضور تعدادی از مسئولان بنیاد شهید انجام شد، گفت: پیگیری امور خانواده شهدا تکلیف مستمر مسوولین است.

پاد، تقارن دیدار با مادر شهید روبرت لازار از شهدای مسیحی در آستانه سال نو مسیحی را فرصتی از جانب خداوند دانست و یادآور شد: ان شاء الله که قدردان خون پاک شهدا باشیم.

مادر شهید روبرت لازار

وی در ادامه با اشاره به دیدار مقام معظم رهبری با خانواده شهید لازار افزود: مقام معظم رهبری احترام زیادی برای تمام شهدا قائل هستند. قرار نیست ایران خالی از مادران شهدا باشد، تا حق و باطل هست، شهادت هم ادامه خواهد داشت.

در ادامه مادر شهید لازار ضمن تشکر و قدردانی از توجه مسئولان به خانواده شهدا گفت: من یک ایرانی هستم که به ایرانی بودن خود افتخار کرده و ایرانی هم خواهم مرد. افتخار می‌کنم که فرزندم در مسیر تحقق اهداف انقلاب اسلامی ایران به شهادت رسیده است.

مادر شهید روبرت لازار

این مادر شهید با یادآوری خاطره دیدارش با مقام معظم رهبری گفت: برای رهبر مهربان‌مان آرزوی سلامتی و برای ایران آرزوی سربلندی دارم.

پاد در این دیدار با بیان اینکه مادران شهدا فرزندان خود را که امانتی از سوی خدا هستند، بار دیگر به خدا سپرده اند، گفت: شهید در جوار پروردگار مورد رحمت واقع شده، امیدواریم که دعاگوی ما باشند و زمانی که با حضرت مسیح(ع) و حضرت مهدی(عج) بازمی‌گردند، نظر و نگاهی هم به ما داشته باشند.

مادر شهید روبرت لازار

روبرت لازار از هموطنان آشوری هنگامی که ۲۲ سال داشت در ۳۱ تیر ۱۳۶۷ در منطقه عملیاتی میمک به شهادت رسید.

منبع : ایرنا

منبع خبر: رکنـا