به گزارش زیرنویس به نقل از النشره، حزب‌الله لبنان با صدور بیانیه‌ای در مورد حمله موشکی دقایقی پیش به شمال اراضی اشغالی توضیحاتی را ارائه کرد. حزب‌الله لبنان اعلام کرد که در حمایت از ملت مقاوم فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاع و شریف و در واکنش به جنایت‌های مکرر ارتش رژیم صهیونیستی و […]

به گزارش زیرنویس به نقل از النشره، حزب‌الله لبنان با صدور بیانیه‌ای در مورد حمله موشکی دقایقی پیش به شمال اراضی اشغالی توضیحاتی را ارائه کرد.

حزب‌الله لبنان اعلام کرد که در حمایت از ملت مقاوم فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاع و شریف و در واکنش به جنایت‌های مکرر ارتش رژیم صهیونیستی و هدف قراردادن خانه‌های غیرنظامیان در منطقه بنت جبیل از سوی دشمن، ساعت ۴:۳۰ عصر امروز به وقت محلی شهرک «کریات شمونه» (شهرک اشغالی الخالصه) را با ۳۰ فروند موشک کاتیوشا هدف قرار داده است.

پیش از این رسانه‌های عبری زبان با اذعان به موشک‌باران «کریات شمونه» و «مرگلیوت» در شمال اراضی اشغالی، از به گوش‌رسیدن صدای دست‌کم ۱۰ انفجار در این منطقه‌ها خبر دادند.

این رسانه‌ها اعلام کردند که گزارش‌هایی مبنی بر آسیب‌دیدن ۲ ساختمان در کریات شمونه و کشته‌شدن ۲ صهیونیست بر اثر این حمله موشکی از سمت لبنان دریافت کرده‌اند.

رسانه‌های عبری زبان گزارش دادند که در نتیجه حمله موشکی حزب‌الله لبنان به کریات شمونه، این منطقه اشغالی با نشتی گاز مواجه شده است.

از سوی دیگر ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شد که ۳ پهپاد را که به مزارع اشغالی شبعا نفوذ کرده بودند رهگیری و سرنگون کرده است.

همچنین تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که همزمان با حضور وزیر خارجه این رژیم و برخی سفیران کشورهای خارجی در منطقه‌های شمالی اراضی اشغالی، حزب‌الله لبنان «رأس الناقوره» را موشک‌باران کرده است.

منبع: مـهر