پایان شایعات در یزد؛ تندروان در شهداب می‌ماند
پایان شایعات در یزد؛ تندروان در شهداب می‌ماند

به گزارش خبرنگار ورزشی زیرنویس، این روزها خبرهای متفاوتی از تیم والیبال شهداب، مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر به گوش می‌رسد. در این بین برخی از رسانه‌ها با انتشار خبرهای ضد و نقیض به بعضی شایعات پیرامون تغییرات سرمربی این تیم دامن زدند که به نظر می‌رسد تمام این موارد شیطنت رسانه‌ای بوده است. برخلاف […]

به گزارش خبرنگار ورزشی زیرنویس، این روزها خبرهای متفاوتی از تیم والیبال شهداب، مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر به گوش می‌رسد. در این بین برخی از رسانه‌ها با انتشار خبرهای ضد و نقیض به بعضی شایعات پیرامون تغییرات سرمربی این تیم دامن زدند که به نظر می‌رسد تمام این موارد شیطنت رسانه‌ای بوده است.

برخلاف تمام اخبار منتشر شده محمدرضا تندروان، سرمربی تیم والیبال شهداب به کار خود در این تیم ادامه خواهد داد. این در حالی است که در روزهای اخیر با توجه به نتایج نه چندان درخشان این تیم در نیم فصل اول لیگ برتر صحبت‌هایی مبنی بر حضور مربیانی همچون کولاکوویچ و سعید معروف روی نیمکت این تیم مطرح می‌شد.

یزدی‌ها در تعطیلات نیم فصل و در بازار نقل و انتقالات هم بیکار نبودند؛ آنها سعید جواهری توانا و بهنام حاجی‌پور را به جمع نفرات خود اضافه کرده‌اند و حضور علی عثمان فریاد، دریافت کننده پاکستانی تیم هورسان هم در این تیم قطعی شده است. از سوی دیگر بازیکنانی همچون میثم صالحی، رضا رضایی و محمد صادقی هم از جمع نفرات شهداب جدا شده‌اند.

پایان پیام/





منبع: فارس