آیا اینتر می تواند در تعطیلات زمستانی با مهدی طارمی قرارداد امضا کند در حالی که این بازیکن تا پایان فصل جاری با پورتو قرارداد دارد؟ بر اساس قوانین نقل و انتقالات در فوتبال اروپا باشگاه ها می توانند ۶ ماه پیش از پایان قرارداد بازیکن با وی وارد مذاکره شوند و قرارداد محرمانه امضا […]

- قرارداد اینتر با مهدی طارمی در ژانویه قانونی است؟

آیا اینتر می تواند در تعطیلات زمستانی با مهدی طارمی قرارداد امضا کند در حالی که این بازیکن تا پایان فصل جاری با پورتو قرارداد دارد؟

بر اساس قوانین نقل و انتقالات در فوتبال اروپا باشگاه ها می توانند ۶ ماه پیش از پایان قرارداد بازیکن با وی وارد مذاکره شوند و قرارداد محرمانه امضا کنند.

اینتر به دنبال این نیست در تعطیلات زمستانی مهدی طارمی را به ترکیب اضافه کند. چرا که در صورت صبر می تواند در ماه ژوئن این بازیکن را بدون پرداخت پول به پورتو به ترکیب اضافه کند و در نهایت همین کار را انجام خواهد داد.

مهدی طارمی ۱۶ دی بدون پذیرش پیشنهاد پورتو برای تمدید قرارداد اردوی این تیم را ترک خواهد کرد و در اردوی تیم ملی حاضر خواهد شد.

اینتر تنها تیمی است که اکنون به صورت رسمی به مهدی طارمی برای حضور در میلان پیشنهاد داده است و پیش بینی می شود مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان در ژانویه قرارداد خود را با اینتر نهایی کند و این اتفاق کاملا طبیعی است. به واقع مهدی طارمی پیش از پایان قراردادش با پورتو تیم جدیدش را مشخص خواهد کرد.  

منبع: خبـر ورزشی