فوتبالی ها می دانستند امتیازات برمی گردد/ دست پرسپولیس برای جذب بازیکن باز می شود
فوتبالی ها می دانستند امتیازات برمی گردد/ دست پرسپولیس برای جذب بازیکن باز می شود

پایان رافت پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره بازگشت یک امتیاز سرخپوشان از سوی کمیته استیناف اظهار کرد: من از همان اول گفتم که چنین قانونی در هیچ جای دنیا وجود ندارد و باید در جایی این قانون ثبت شود تا ما دومین کشوری باشیم که از آن تبعیت می‌کنیم. به نظرم قانون سقف بودجه  از […]

- فوتبالی ها می دانستند امتیازات برمی گردد/ دست پرسپولیس برای جذب بازیکن باز می شود

پایان رافت پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره بازگشت یک امتیاز سرخپوشان از سوی کمیته استیناف اظهار کرد: من از همان اول گفتم که چنین قانونی در هیچ جای دنیا وجود ندارد و باید در جایی این قانون ثبت شود تا ما دومین کشوری باشیم که از آن تبعیت می‌کنیم. به نظرم قانون سقف بودجه  از اول هم اشتباه بوده که اکنون بخواهد تصحیح شود. ما فوتبال ایرانی داریم که همه چیز در آن وجود دارد و تنها چیزی که در آن نیست فوتبال حرفه‌ای است.

او افزود: به نظرم اینکه یک تیم بیشتر هزینه کرده است و تیم دیگر کمتر پول خرج کرده باشد و ۴ و یک امتیاز از این تیم‌ها کسر کنیم درست نیست. مسئولان فوتبال از اول خودشان تنش ایجاد کردند و اکنون هم می‌بینند کارشان اشتباه بوده است به گردن کمیته انضباطی و استیناف می‌اندازند. این اتفاق افتاد و امتیازات برگشت و ما فوتبالی‌ها می‌دانستیم که امتیازات یک روزی  برمی گردد و این طور نمی‌ماند.

رافت درباره اینکه استقلالی‌ها نسبت به  بازگشت امتیازات پرسپولیس و سپاهان اعتراض دارند، گفت:  اگر اشتباهی از سوی فدراسیون فوتبال یا عواملش صورت بگیرد، آن‌ها نمی‌آیند و خودشان را مقصر اعلام کنند و صددرصد می‌گویم انی طور نبوده است و قانون سقف بودجه درست بوده است.

پیشکسوت پرسپولیس درباره اینکه ضمانت اجرایی برای کسر امتیاز از تیم‌های متخلف قانون سقف بودجه تعیین نشده است، گفت: به هر حال قانونی در نظر می‌گیرند که جلوی فوتبال قرار بدهند تا کنترل کنند، اما وقتی کنترلش از دستشان خارج می‌شود به گردن هم می‌اندازند. با این روش و شرایطی که این‌ها دارند ترسیم می‌کنند فوتبال ما جایگاهش مشخص است و با این شرایط فوتبال ما پیشرفت نمی‌کند. به نظرم باید  تشکیلاتی درست کنند و همه چیز قانونمند شود و دست تیم‌ها باز باشد تا بتوانند اختیارات بیشتری در تغییر و تحولات تیم خود داشته باشند در غیر این صورت به جایی نمی‌رسیم.

او درباره بازی پرسپولیس و نساجی در بازی معوقه هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال گفت: تیم پرسپولیس باید این بازی معوقه را پیروز شود تا از کورس رقابت با حریفانش عقب نیفتد. این بازی در ورزشگاه آزادی است و طرفداران هم به ورزشگاه می‌آیند. علاوه بر این، تقویت تیم برای نیم فصل دوم مهم است که با توجه به اینکه این اتفاقات افتاده است دست پرسپولیس بازتر می‌شود که بتواند بازیکنان بهتر و باکیفیت تری بیاورد تا بتواند امتیازات نیم فصل اول را جبران کند. من فکر می‌کنم پرسپولیس در همه پست‌ها نیاز به بازیکن دارد و باید بازیکن  در نقل و انتقالات بگیرد.

باشگاه خبرنگاران