به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، دور دوم از مرحله اول لیگ برتر تنیس روی میز آقایان باشگاههای ایران با برگزاری ۴ بازی ادامه یافت.   صبح امروز (دوشنبه) در جدال تیم های نظامی، تیم رعد پدافند هوایی به مصاف تیم عقاب نهاجا رفت و توانست با نتیجه ۴ بر ۱ به پیروزی […]

- پیروزی مدعیان در دوم لیگ برتر تنیس روی میز باشگاه‌های کشور

به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، دور دوم از مرحله اول لیگ برتر تنیس روی میز آقایان باشگاههای ایران با برگزاری ۴ بازی ادامه یافت.

 

صبح امروز (دوشنبه) در جدال تیم های نظامی، تیم رعد پدافند هوایی به مصاف تیم عقاب نهاجا رفت و توانست با نتیجه ۴ بر ۱ به پیروزی دست پیدا کند.

 

در دیگر بازی صبح امروز پالایش نفت آبادان مدافع عنوان قهرمانی به مصاف شهرداری کرج رفت و با نتیجه قاطع ۵ بر صفر به پیروزی دست یافت و دومین پیروزی را بدست آورد.

 

در ادامه ی این مسابقات عصر امروز (دوشنبه) تیم های پتروشیمی بندر امام و پاکنژاد اسپرت به مصاف هم رفتند که در پایان تیم مدعی و پرستاره پتروشیمی بندرامام با حساب ۵ بر صفر به پیروزی دست پیدا کرد و دو برده شد.

 

در آخرین بازی از دور دوم دوتیم فراسنج تهران و مناطق نفتخیز جنوب باهم به رقابت پرداختند که در پایان این بازی با نتیجه ۴ بر ۱ به سود فراسنج ، نایب قهرمان فصل گذشته به اتمام رسید.

منبع: ایسـنا