در شرایطی که تیم پرسپولیس در پایان فصل گذشته مهاجمان اصلی خود از جمله مهدی عبدی و عیسی آل کثیر را از دست داد این تیم در فصل جدید به رغم جذب شهاب زاهدی و نبیل باهویی با مشکل گلزنی مواجه شده است. نگاهی به نتایج ۵ دیدار اخیر تیم پرسپولیس مقابل نساجی مشخص می‌کند […]

- تنها نقطه امید نساجی مقابل پرسپولیس/ آمار تیم یحیی فوق العاده است

در شرایطی که تیم پرسپولیس در پایان فصل گذشته مهاجمان اصلی خود از جمله مهدی عبدی و عیسی آل کثیر را از دست داد این تیم در فصل جدید به رغم جذب شهاب زاهدی و نبیل باهویی با مشکل گلزنی مواجه شده است.

نگاهی به نتایج ۵ دیدار اخیر تیم پرسپولیس مقابل نساجی مشخص می‌کند این تیم توانسته در ۵ بازی آخر ۱۶ گل وارد دروازه تیم نساجی کند. میانگین ۳.۲ گل در هر بازی طی رقابت‌های رفت و برگشت لیگ بیست و یکم و بیست و دوم همچنین دیدار برگشت لیگ برتر بیستم نمایانگر وضعیت خوب خط حمله تیم پرسپولیس در فصول گذشته است.

مرور نتایج این دو تیم در دو بازی آخر یعنی ۲۸ اردیبهشت سال جاری در هفته سی‌ام لیگ برتر قبل که پرسپولیس با نتیجه ۴ بر صفر نساجی را شکست داد و مصاف ۱۵ دی ماه سال گذشته در دور رفت و هفته پانزدهم که پرسپولیس ۵ بر یک نماینده مازندران را در هم کوبید، مشخص می‌کند به ثمر رساندن ۹ گل در یک فصل تا چه اندازه شرایط پرسپولیس به لحاظ خط حمله را بهتر از فصل جدید نشان می‌دهد.

حالا تیم پرسپولیس در جدول رده‌بندی لیگ برتر با ۱۷ گل زده و ۹ گل خورده و تفاضل ۸+ نسبت به سپاهان صدرنشین که تفاضل گل ۲۱+ و یا استقلال که تفاضل گل ۱۳+ را از آن خود کرده‌اند مشخص کرده به لحاظ گل زنی با مشکل مواجه است. شاید تنها نقطه امیدواری تیم نساجی برای مصاف امروز همین موضوع باشد. تیمی که در حال حاضر با ۱۰ امتیاز از ۱۴ بازی و تفاضل گل ۹- در رده پانزدهم جدول رده بندی لیگ برتر دل خوش است که شاید پرسپولیس با خط حمله ضعیف در گلزنی با مشکل مواجه شود.

دیدار امروز تیم‌های پرسپولیس و نساجی در چهارچوب دیدارهای معوقه هفته یازدهم از ساعت ۱۷:۳۰ امروز در ورزشگاه آزادی آغاز می‌شود.

منبع: خبـر ورزشی