هالند در بازی شب گذشته تیمش برابر اورتون در چارچوب رقابت‌های هفته نوزدهم لیگ برتر انگلیس که با پیروزی ۱-۳ این تیم همراه بود حضور نداشت.  غیبت او در چند بازی اخیر در ترکیب سیتی به دلیل مصدومیت باعث شده که شرایط برای این تیم کمی دشوار شود و هواداران آنها بی‌صبرانه منتظر هرچه زودتر او به […]

- پپ نفس راحت کشید/ زمان بازگشت بچه غول مشخص شد

هالند در بازی شب گذشته تیمش برابر اورتون در چارچوب رقابت‌های هفته نوزدهم لیگ برتر انگلیس که با پیروزی ۱-۳ این تیم همراه بود حضور نداشت. 

غیبت او در چند بازی اخیر در ترکیب سیتی به دلیل مصدومیت باعث شده که شرایط برای این تیم کمی دشوار شود و هواداران آنها بی‌صبرانه منتظر هرچه زودتر او به میادین هستند تا بار دیگر خیال‌شان در خط حمله و از گلزنی راحت شود. 

بسیاری حتی انتظار داشتند که این ستاره نروژی در بازی شب گذشته تیمش برابر اورتون حضور پیدا کند اما این اتفاق رخ نداد تا مشخص شود که مصدومیت او جدی‌تر از آنچه که تصور می‌شد بوده است. 

گواردیولا پس از پایان بازی شب گذشته در پاسخ به سوالی درباره شرایط حالت و بازگشتش به میدان به خبرنگاران گفت:« هالند احساس بهتری دارد اما حتی یک جلسه هم با ما تمرین نکرد. امیدوارم که در ماه ژانویه بتواند بار دیگر به جمع ما اضافه شود.»

بازی بعدی سیتی روز شنبه برابر شفیلد یونایتد خواهد بود و به این ترتیب، غیبت هالند در این بازی که در تاریخ ۳۰ دسامبر برگزار خواهد شد هم غایب است اما می‌تواند پس از آن تیمش را همراهی کند.

بیشتر بخوانید: کدام ستاره‌های لیگ برتری فالوئر بیشتری در اینستاگرام دارند؟

منبع: خبـر ورزشی