به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، روز جمعه حسین عسگری ملی پوش با سابقه دوچرخه سواری حین تمرین در اطراف تهران مورد حمله دو راننده قرار گرفت و مصدوم شد. برهمین اساس فدراسیون دوچرخه سواری در بیانیه‌ای خواستار برخورد با این افراد شده است. در این بیانیه آمده است: متاسفانه بار دیگر شاهد […]

- با خاطیان حمله به رکابزن ملی پوش برخورد قاطع صورت بگیرد

به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، روز جمعه حسین عسگری ملی پوش با سابقه دوچرخه سواری حین تمرین در اطراف تهران مورد حمله دو راننده قرار گرفت و مصدوم شد.

برهمین اساس فدراسیون دوچرخه سواری در بیانیه‌ای خواستار برخورد با این افراد شده است.

در این بیانیه آمده است: متاسفانه بار دیگر شاهد حادثه‌ای تلخ برای یکی دیگر از دوچرخه سواران کشورمان بوده ایم که موجب ناراحتی و تاسف جامعه دوچرخه سواری شده است. حمله دو خودروی سواری به دو ملی پوش کشورمان در حین تمرین شخصی و به دنبال آن ضرب و شتم حسین عسگری ملی پوش باسابقه و بااخلاق کشورمان با پنجه بوکس و گاز فلفل بار دیگر ثابت کرد که جاده‌های کشورمان نیاز به امنیت بیشتری برای ورزشکاران رشته دوچرخه سواری دارد.

اگرچه این دو ورزشکار در اردوی تیم ملی نبوده اند، اما به هر حال این فرهنگ باید در کل جامعه بوجود بیاید که دوچرخه سوار همانند سایر رانندگان وسیله نقلیه نیازمند حق و حقوقی است که عموم جامعه الزام به رعایت آن هستند. فرهنگ دوچرخه سواری و احترام به دوچرخه سواران در هر شرایطی باید بیش از پیش در بین عموم مردم ترویج پیدا کند تا چنین افراد معلوم الحالی به خود اجازه ندهند هر برخوردی به دور از شاٌن را با دوچرخه سواران انجام دهد.

از مقامات محترم نیروی انتظامی و مقامات قضایی که همواره در این قبیل اتفاقات تصمیمات قاطعانه‌ای اتخاذ نموده اند در خواست داریم با خاطیان اتفاق رخ داده برخورد شدید و قاطعانه‌ای اتخاذ نمایند.

انتهای پیام/

منبع: ایسـنا