کارگزاری آمارکتس از سال ۲۰۰۷ به عنوان یک کارگزاری در بازار فارکس فعالیت خود را آغاز کرده است و در این مسیر همواره تلاش کرده تا بهترین شرایط معاملاتی را برای مشتریان خود در سراسر جهان فراهم کند. تا به امروز بیش از ۱ میلیون مشتری و بیش از ۳ هزار همکار در سراسر جهان از […]

 

کارگزاری آمارکتس از سال ۲۰۰۷ به عنوان یک کارگزاری در بازار فارکس فعالیت خود را آغاز کرده است و در این مسیر همواره تلاش کرده تا بهترین شرایط معاملاتی را برای مشتریان خود در سراسر جهان فراهم کند. تا به امروز بیش از ۱ میلیون مشتری و بیش از ۳ هزار همکار در سراسر جهان از خدمات آمارکتس استفاده می‌کنند.

ماموریت آمارکتس در صنعت فارکس

این بروکر بر این باور است که دانش و تخصص خود را برای توسعه محصولات با کیفیت سرمایه‌گذاری می‌کند و تلاش می‌کند آن را به بهترین شکل در این مسیر به کار گیرد تا محصولاتش را توسعه دهد و با ارائه خدمات باکیفیت و استثنایی در بازار فارکس، مشتریان خود را به طرفداران برند تبدیل کند. همچنین با برگزاری وبینارهای آموزشی متنوع و رایگان، قصد دارد که در این صنعت آموزش‌های مفیدی را در اختیار معامله‌گران قرار دهد تا آن‌ها بتوانند تجربیات موفق‌تری از معامله در بازار فارکس داشته باشند.

آمارکتس چه سرویس‌هایی را به معامله‌گران ارائه می‌دهد؟

کارگزاری آمارکتس در تلاش است تا همواره بتواند سرویس‌های متنوع و کاربردی را به کاربران ارائه دهد و در این مسیر موفق به کسب جایزه «معتبرترین کارگزار ۲۰۲۳» از FinanceFeeds شده است.

برخی از خدمات کارگزاری آمارکتس عبارتند از:

 

اجرای دستورات معاملاتی در ۰.۰۳ ثانیه

روش‌های متنوع واریز و برداشت: ریالی، کریپتو…

اهرم معاملاتی (لوریج): ۱:۳۰۰۰

معامله کالاها و شاخص‌ها بدون سوآپ

ارائه نمادهای معاملاتی متنوع و سهام‌ها

وبینارهای آموزشی رایگان و کاربردی برای کاربران

بخشی از جوایز کارگزاری آمارکتس

  • بهترین اپلیکیشن معاملاتی موبایل۲۰۲۳

  • سریع‌ترین اجرای سفارشات معاملاتی ۲۰۱۴

  • بهترین کارگزاری آسیا ۲۰۲۱

  • قابل اعتمادترین اپلیکیشن معاملاتی برای موبایل ۲۰۲۲

  • سریع‌ترین کارگزار در حال رشد آسیا ۲۰۲۳

  • بهترین برنامه همکاری ۲۰۲۳

کارگزاری آمارکتس

برنامه‌های همکاری با بروکر آمارکتس

آمارکتس برنامه همکاری منحصر به فرد و پرسود فارکس را با شرایط بسیار مطلوب ارائه می‌دهد. برنامه‌های همکاری، فرصتی عالی و بدون ریسک برای کسب درآمد آنلاین هستند. در ۱۶ سال گذشته، آمارکتس موفق شده است یک شبکه مشارکت جهانی گسترده با بیش از ۳۰۰۰ همکار در سراسر جهان ایجاد کند. آن‌ها تاکنون بیش از ۱.۰۰۰.۰۰۰ معامله‌گر و سرمایه‌گذار فعال را معرفی کرده‌اند.

انواع حساب‌های معاملاتی در آمارکتس

آمارکتس در جهت ارائه بهترین خدمات به مشتریان خود، چندین حساب معاملاتی با ویژگی‌های مختلف دارد:

حساب فیکس

این نوع حساب معاملاتی برای معاملات پوزیشن محور مناسب است و مهم‌ترین ویژگی این نوع حساب‌ معاملاتی را می‌توان اسپرد ثابت آن‌ دانست. این حساب با حداقل واریز ۱۰۰ دلار یا یورو قابل افتتاح است.

حساب استاندارد

حساب استاندارد آمارکتس گزینه مناسب برای تمامی معامله‌گران است که با حداقل واریز ۱۰۰ دلار یا یورو قابل افتتاح است.

حساب ECN

حساب ECN یک گزینه عالی برای معامله‌گران حرفه‌ای است که به دنبال تجربه معاملاتی سریع، بدون واسطه و با اسپردهای فوق‌العاده رقابتی هستند. این حساب گزینه‌ی مناسبی برای اسکالپ در نظر گرفته می‌شود و با حداقل واریز ۲۰۰ دلار یا یورو قابل افتتاح است.

چرا آمارکتس انتخابی مطمئن برای سرمایه‌گذاری است؟

آمارکتس یکی از کارگزاری‌های رگوله شده در این صنعت است که به کاربران ایرانی هم سرویس می‌دهد و در تلاش است تا بتواند بهترین خدمات و پشتیبانی را در مسیر معامله‌گری برای کاربران خود فراهم کند. اگر قصد سرمایه‌گذاری در بازارهای مالی را دارید و یا می‌خواهید در این مسیر تجربه بیشتری کسب کنید، می‌توانید با اکانت دمو مهارت خود را بسنجید و به همراه ویدئوهای آموزشی آمارکتس، اولین قدم را برای کسب درآمد دلاری را بردارید.

جشنواره زمستانی آمارکتس

جشنواره زمستانی آمارکتس با پیشنهادات شگفت‌انگیز آغاز شده است. برای شرکت در این جشنواره کافی است از ۲۹ آذرماه تا ۱۰ دی‌ماه، حساب معاملاتی خود را در آمارکتس افتتاح کنید، ۳۰۰ دلار یا بیشتر به حساب واریز کنید و تا ۱۷ درصد بونوس و افزایش سطح کش‌بک برای حساب‌های فیکس، استاندارد و یا ۲۰درصد تخفیف کمیسیون حساب ECN دریافت کنید.

 

منبع خبر: رکنـا