با توجه به حساسیت امتیازات در صدر جدول و بازی عقب افتاده پرسپولیس مقابل نساجی در روزهای اخیر فرصتی برای دیدار سرمربی تیم پرسپولیس با مدیرعامل فراهم نشد. پیرو انتشار اخباری مبنی بر جدایی احتمالی برخی بازیکنان پرسپولیس به دلیل حضور در دوران خدمت سربازی و یا مشکلاتی از این دست، سرمربی تیم پرسپولیس قصد […]

- جلسه مهم و حساس یحیی و درویش/ تکلیف لیست خرید پرسپولیس مشخص می‌شود

با توجه به حساسیت امتیازات در صدر جدول و بازی عقب افتاده پرسپولیس مقابل نساجی در روزهای اخیر فرصتی برای دیدار سرمربی تیم پرسپولیس با مدیرعامل فراهم نشد.

پیرو انتشار اخباری مبنی بر جدایی احتمالی برخی بازیکنان پرسپولیس به دلیل حضور در دوران خدمت سربازی و یا مشکلاتی از این دست، سرمربی تیم پرسپولیس قصد دارد به منظور روشن شدن تکلیف تیمش با درویش مدیرعامل باشگاه دیدار کند.

در حالی که تیم پرسپولیس با از دست دادن دو تن از بازیکنان اصلی اش (پورعلی گنجی و سلمانی) در طول رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا و اردوهای تیم ملی دستش خالی شده بود و از سوی دیگر این تیم در خریدهای پیش فصل خود نیز نتوانست برای پست حمله بازیکنان کارآمدی را به خدمت بگیرد، قرار بود پرسپولیس در نیم فصل در این باره تصمیمات مهم اتخاذ کند. اما حالا و انتشار اخباری در رابطه با جدایی احتمالی محمد عمری و یکی دو بازیکن دیگر مانند سرلک برای حضور در خدمت سربازی، یحیی گل محمدی در نظر دارد پس از پایان بازی با نساجی در اولین فرصت با رضا درویش دیدار و نسبت به این مسائل صحبت کند.

یادآور می‌شود؛ تیم پرسپولیس روز دوشنبه هفته آینده ۱۱ دی ماه جاری باید در شهر رفسنجان به مصاف مس برود. از این رو احتمال این موضوع که شاید دیدار گل محمدی و درویش به بعد از این مسابقه موکول شود نیز زیاد است اما افراد نزدیک به یحیی محمدی از نگرانی او در این باره خبر داده و عنوان می کنند این دو به زودی با هم دیدار می کند.

منبع: خبـر ورزشی