به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، طبق روال همیشگی در لیگ برتر تیم‌ها ۹ بازیکن ذخیره در لیست نفرات خود دارند، اما سپاهان بخاطر کمبود شدید بازیکن در غیاب ۱۰ ستاره‌اش، امروز به مصاف گل‌گهر سیرجان رفته و فقط یک دروازه‌بان جوان و ذخیره و چهار یار جانشین دارد.   اسماعیل قلی‌زاده یکی از […]

- اولین خرید سپاهان از جام جهانی در لیست

به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، طبق روال همیشگی در لیگ برتر تیم‌ها ۹ بازیکن ذخیره در لیست نفرات خود دارند، اما سپاهان بخاطر کمبود شدید بازیکن در غیاب ۱۰ ستاره‌اش، امروز به مصاف گل‌گهر سیرجان رفته و فقط یک دروازه‌بان جوان و ذخیره و چهار یار جانشین دارد.

 

اسماعیل قلی‌زاده یکی از مهره‌هایی است که ژوزه مورایس روی نیمکت سپاهان در مسابقه امروز مقابل گل‌گهر قرار داده و شانس بازی برابر سیرجانی‌ها را دارد و می‌تواند برای اولین بار در لیگ برتر به میدان برود.

 

قلی‌زاده که در جام جهانی نوجوانان یکی از مهره‌های کلیدی تیم فوتبال زیر ۱۷ سال ایران بود و توانست دو گل حساس مقابل برزیل و مراکش به ثمر برساند، اخیرا به تمرینات تیم بزرگسالان سپاهان اضافه شد و حالا در فهرست دیدار با گل گهر قرار گرفته است.

 

این مهاجم ۱۷ ساله امیدوار است شانس حضور مقابل گل گهر را به دست بیاورد و تیمش را در رسیدن به سه امتیاز در سیرجان کمک کند و اولین بازی لیگ برتری خود را زیر نظر مورایس انجام بدهد.

 

انتهای پیام/

منبع: ایسـنا