آسیه آقایی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه بیشینه دمای هوا در بیشتر مناطق استان طی ۲۴ ساعت آینده بین ۲ تا چهار درجه سلسیوس سردتر می‌شود، اظهار داشت: کمینه‌های دما نیز طی این مدت بین ۲ تا سه درجه کاهش دارد. وی ادامه داد: بیشینه دمای هوای کلانشهر اصفهان در گرم‌ترین […]

آسیه آقایی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه بیشینه دمای هوا در بیشتر مناطق استان طی ۲۴ ساعت آینده بین ۲ تا چهار درجه سلسیوس سردتر می‌شود، اظهار داشت: کمینه‌های دما نیز طی این مدت بین ۲ تا سه درجه کاهش دارد.

وی ادامه داد: بیشینه دمای هوای کلانشهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات امروز به ۱۲ درجه سلسیوس بالای صفر و کمینه آن بامداد فردا به ۲ درجه سلسیوس بالای صفر می‌رسد.

به گفته کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان، بوئین میاندشت با کمینه دمای ۶ درجه سلسیوس زیر صفر و خور و بیابانک با بیشینه دمای ۱۹ درجه سلسیوس بالای صفر به ترتیب سردترین و گرم‌ترین نقاط استان خواهند بود.

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان با اشاره به گذر امواج ضعیف طی امروز و فردا از روی استان، افزود: وضعیت جوی طی ۲۴ ساعت آینده در بیشتر مناطق به‌صورت قسمتی تا نیمه ابری گاهی افزایش ابر و وزش باد به نسبت شدید، در برخی مناطق گاهی شدید و بارش‌های پراکنده به‌ویژه در جنوب و غرب استان پیش‌بینی می‌شود.

آقایی اضافه کرد: در مناطق مرکزی غبارمحلی و از بعدازظهر به تدریج کاهش غلظت آلاینده‌ها را انتظار داریم‌.

وی افزود: از روز شنبه جوی به نسبت پایدار در سطح استان حاکم خواهد شد که در مناطق مرکزی و صنعتی اصفهان تا اوایل روز دوشنبه ۱۱ دی مجدد به افزایش غلظت آلاینده‌ها می‌انجامد.

منبع: مـهر