به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، حکم کمیته انضباطی برای دیدار دربی ۱۰۲ اعلام شد و استقلال و پرسپولیس به دلیل فحاشی و پرتاب بطری از روی تماشاگرانشان هر کدام علاوه بر جریمه مالی به انجام یک بازی بدون تماشاگر محکوم شدند. پرسپولیس در شرایطی این حکم را دریافت کرده که در بازی […]

پرسپولیس-تراکتور احتمالا بدون تماشاگر!به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، حکم کمیته انضباطی برای دیدار دربی ۱۰۲ اعلام شد و استقلال و پرسپولیس به دلیل فحاشی و پرتاب بطری از روی تماشاگرانشان هر کدام علاوه بر جریمه مالی به انجام یک بازی بدون تماشاگر محکوم شدند.

پرسپولیس در شرایطی این حکم را دریافت کرده که در بازی رسمی بعدی خود تا ساعت آینده برابر نساجی در ورزشگاه آزادی قرار خواهد گرفت و بلیت‌فروشی برای این مسابقه از چند روز قبل آغاز شده و احتمال بدون تماشاگر شدن این بازی اصلاً وجود ندارد.

با این توصیف اگر حکم کمیته انضباطی پایدار بماند و استیناف‌خواهی پرسپولیس به جایی نرسد، اولین بازی رسمی بعدی پرسپولیس در ورزشگاه آزادی در نیم فصل دوم مقابل تراکتور تبریز خواهد بود.

دیدار حساسی که همواره تماشاگران زیادی را به ورزشگاه می‌کشاند و حالا احتمال دارد این دیدار جذاب در سکوت برگزار بشود. حال باید دید آیا این حکم با توجه به اینکه قابلیت تجدید نظر برای آن ذکر شده، برای استقلال پرسپولیس به حالت تعلیق درمی‌آید یا خیر.

انتهای پیام/

منبع: ایسـنا