سپاهان: ۶ بازیکن محروم به بازی شمس آذر می‌رسند
سپاهان: ۶ بازیکن محروم به بازی شمس آذر می‌رسند

به گزارش زیرنویس، صادق میرصالحیان در خصوص رای کمیته انضباطی مبنی بر محرومیت ۶ بازیکن تیم سپاهان قبل از مسابقه با گل گهرسیرجان اظهار داشت:  برای چندمین بار در این فصل رأی قبل از بازی صادر شد و تیم را دچار مشکل کرد؛ برای اصلاح قرارداد بازیکنان فرصتی مشخص نشده بود، کمیته انضباطی نامه زد […]

به گزارش زیرنویس، صادق میرصالحیان در خصوص رای کمیته انضباطی مبنی بر محرومیت ۶ بازیکن تیم سپاهان قبل از مسابقه با گل گهرسیرجان اظهار داشت:  برای چندمین بار در این فصل رأی قبل از بازی صادر شد و تیم را دچار مشکل کرد؛ برای اصلاح قرارداد بازیکنان فرصتی مشخص نشده بود، کمیته انضباطی نامه زد و ۲۰ ساعت قبل از بازی با گل‌گهر نامه محرومیت بازیکنان زده شد.

وی افزود: حدود ۲۰ ساعت تلاش کردیم تا قرارداد بازیکنان را اصلاح کنیم و تعامل با فدراسیون و بازیکنان در حال انجام بود اما این اتفاق تا بازی با گل‌گهر نشد. در این شرایط طبیعی است ابهاماتی برای بازیکنان ایجاد شود و اصلاح قرارداد در ۲۰ ساعت امکان‌پذیر نبود اما در حال تلاش هستیم تا با مذاکره با بازیکنان و فدراسیون بازیکنان را برای بازی با شمس‌آذر قزوین داشته باشیم و تلاش تیم حقوقی و شخص مدیرعامل ادامه خواهد داشت تا راه حلی برای حضور بازیکنان محروم پیدا کنیم.

مدیر روابط عمومی باشگاه تاکید کرد: دغدغه و نگرانی هواداران را درک می‌کنیم. ساعات پرتلاطمی را گذراندیم اما دوستان همراهی نکردند تا اتفاق مثبت برای سپاهان بیفتد؛ اما امیدواریم تا بازی با شمس‌آذر این مسئله را حل کنیم.

به گزارش فارس، پیام نیازمند، رضا شکاری، رضا اسدی، هادی محمدی، کاوه رضایی و احسان پهلوان بازیکنانی بودند که حق بازی مقابل گل گهر را با حکم انضباطی نداشتند. 

پایان پیام/





منبع: فارس